مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

نشر سیره و سبک زندگی شهدا نوعی جهاد تبیین است

سرهنگ پاسدار «حبیبی» گفت: یکی از عرصه‌های جهاد که امروزه بسیار مورد تاکید رهبر انقلاب است، جهاد تبیین است که ما با نشر سیره و زندگی شهدا، ترویج مرام و سبک زیستن شهدای والامقام می‌توانیم آن را عملی کنیم.
کد خبر: ۶۷۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵ - 21July 2024

نشر سیره و سبک زندگی شهدا نوعی جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در مراسم رونمایی از کتاب "گمگشته صنم" روایتی از طلبه شهید علی پورباقری اظهار داشت: اینکه ما بتوانیم صدای قهرمانان کشورمان یعنی شهدا را با ابزار هنر به گوش نسل‌های بعدی برسانیم نیز خود یک عمل جهادی بسیار بزرگ است.

وی ادامه داد: یکی از عرصه‌های جهاد که امروزه بسیار مورد تاکید رهبر انقلاب است، جهاد تبیین است که ما با نشر سیره و زندگی شهدا، ترویج مرام و سبک زیستن شهدای والامقام می‌توانیم آن را عملی کنیم.

حبیبی با اشاره به اینکه شهید و شهادت، برای نسلی که دفاع مقدس را جز در حد خاطرات پراکنده درک نکرده است، مساله‌ای قابل توجه است، خاطرنشان کرد: این مواجهه‌ها سبب می‌شود تا راهمان را برای چهل سال دوم و گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند، بیش از پیش بیابیم و در این مسیر حرکت کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در پایان گفت: امروز یاد شهدا را گرامی می‌داریم تا مسیر انقلاب را فراموش نکنیم و از مسیر ولایت و رهبری منحرف نشویم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار