در «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی» آمد؛

رفته‌ای تا که به دیدار مرادت برسی ...

شماره هشتم فصلنامه فرهنگی، تبیینی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی» به‌مناسبت شهادت رئیس‌جمهور خدوم ملت ایران آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» منتشر شد.
کد خبر: ۶۷۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ - 22July 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شماره هشتم فصلنامه فرهنگی، تبیینی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی» به‌مناسبت شهادت رئیس‌جمهور خدوم ملت ایران آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و منتشر شد. علاقه‌مندان می‌توانند این فصلنامه را از طریق این پیوند دریافت کنند.

شماره هشتم فصلنامه «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی» منتشر شد

فصلنامه فرهنگی، تبیینی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی» آینه‌ای از فعالیت‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس است تا از عالمان و مجاهدت‌های علمی و عملی ایشان بگوید. مبانی جهاد و مقاومت را به قدر وسع خود بیان کرده و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس را تقدیم خوانندگان کند. نقش عقیدتی - سیاسی‌های نیروهای نظامی را شرح دهد و وقایع جاری جهاد و مقاومت را عیان کند.

فصلنامه فرهنگی، تبیینی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی» حاوی بخش‌های: ۱. کاشفان ۲. پرچمداران ۳. گفتمان ۴. شاهدان ۵. حماسه‌سازان بوده و هر یک از این بخش‌ها متضمن مباحث زیر است:

بخش اول «کاشفان»: مبانی علمی و تخصصی جهاد و مقاومت. آیات، روایات و درس خارج علما

بخش دوم «پرچمداران»: مدیریت و رهبری امامین انقلاب در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت اسلامی.

بخش سوم «گفتمان»: مباحث نظری و گفتمانی جهاد و مقاومت اسلامی.

بخش چهارم «شاهدان»: زندگی‌نامه و تاریخ شفاهی شهدا و رزمندگان روحانی و معرفی ایشان و خاطرات شهدا و رزمندگان، معرفی شهدای مدافع حرم و امنیت و شهدای روحانی اهل‌سنت.

بخش پنجم «حماسه‌سازان»: وقایع جاری جهاد و مقاومت، معرفی کتاب و نگارخانه جهاد و مقاومت.

تحریریه مجله «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی» از اهالی قلم، پژوهشگران حوزوی و هنرمندان جهت همکاری دعوت می‌کند تا مطالب ارسالی خود را با حجم ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمه در قالب فایل word به از طریق پیام‌رسان ایتا به این تحریریه ارسال کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار