فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی بازوی توانمند نیرو‌های مسلح است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: نیروی پدافند هوایی بازوی قوی و توانمندی برای نیرو‌های مسلح کشور است و در دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی، تمامی ظرفیت‌ها را به کار می‌گیرد تا هموطنان ما در آرامش باشند.
کد خبر: ۶۷۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ - 22July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی بهبهان بازدید کرد و میزان توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

پدافند هوایی ارتش بازوی قوی و توانمندی برای نیرو‌های مسلح کشورمان است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی اظهار داشت: امروز پدافند هوایی بازوی قوی و توانمندی برای نیرو‌های مسلح کشور است و در دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی، تمامی ظرفیت و بستر‌ها را به کار می‌گیرد تا هموطنان ما در آرامش و آسودگی خاطر باشند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: نیروی انسانی کارآمد، متخصص و با ذکاوت در کنار تجهیزات به‌روز، سدی محکم در برابر تهدیدات دشمنان است.

امیر صباحی‌فرد اضافه کرد: امروز با همت جوانان رشید و نخبه این مرز و بوم و نیز متخصصان داخلی پدافند هوایی، چه در عرصه نیروی انسانی و چه در عرصه تجهیزات، در لبه علم روز دنیا حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار