۷ مرکز خرید و بازار محلی در ویتنام برای خرید

بسیاری از مال‌ها و بازار‌های ویتنام در سبک سنتی و محلی بوده و همین دلیل نیز سالانه توریست‌های بسیار زیادی را جذب خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 22July 2024

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، بسیاری از مال‌ها و بازار‌های ویتنام در سبک سنتی و محلی بوده و همین دلیل نیز سالانه توریست‌های بسیار زیادی را جذب خواهد کرد. برای این کار شما در این تور راحت‌تر شود، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در ادامه ۷ مرکز خرید معروف و بازار‌های سنتی محبوب این کشور را باهم ارزیابی می‌کنیم. یکی از تور‌هایی که سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، تور ویتنام است. در این تور شما می‌توانید به شهر‌های مختلف کشور ویتنام رفته و از مناظر دیدنی آن، مراکز خرید لوکس یا سنتی لذت ببرید. شهرسازی در این کشور جذابیت خاص خود را دارد.

 موضوعی که در ذهن توریست‌ها و مسافران به وجود آمده این است که هنگام رزرو تور، مراجعه و بازدید از کدام مراکز خرید را در اولویت‌های خود قرار دهیم؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. در این بخش می‌خواهیم ۷ مال و بازار محلی معروف این کشور را با یکدیگر مورد بررسی قرار داده و امکانات آنها را نیز به شما ارائه دهیم.

۷ مرکز خرید و بازار محلی در ویتنام برای خرید

مرکز خرید Lotte Center

یکی از پراهمیت‌ترین و معروف‌ترین مراکز خریدی که می‌توانید هنگام تور ویتنام به آن مراجعه کنید، مرکز خرید لاته سنتر است. در واقع این مال یک برج بزرگ و مدرن است که بیش از ۲۵۰ برند معروف و لوکس دنیا را درون خود جای می‌دهد.

امکانات تفریحی مختلفی در این مرکز خرید برای شما به‌وجود آمده که میان ۶۵ طبقه تقسیم شده‌اند. سوپرمارکت‌های بزرگ، هتل‌های لوکس، واحد‌های مسکونی، اسپا و ماساژ، باشگاه ورزشی و رستوران در این برج وجود دارند. البته اگر به طبقات بالای این برج بروید، قطعا بهترین چشم‌انداز از شهر را خواهید داشت.

مرکز خرید Trang Tien Plaza

مورد دیگری که باید برای متقاضیان تور ویتنام معرفی کنیم، مرکز خرید ترانگ تین پلازا نام دارد. این مال یکی از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در کشور ویتنام بوده و به‌عنوان مرکزی مجلل نیز شناخته می‌شود. ویژگی بارزی که باعث شده سالانه تعداد زیادی توریست به این مال بیایند طراحی سبک فرانسوی آن است. این پاساژ بزرگ و قدیمی که طراحی لوکسی دارد، در شهر زیبای هانوی واقع شده و چشم‌انداز آن جزء بنا‌های نمادین این کشور به‌حساب می‌آید. یکبار که به این مرکز خرید بیایید هرگز آن را از یاد نخواهید برد.

۷ مرکز خرید و بازار محلی در ویتنام برای خرید

مرکز خرید هانگ دا گالریا

توجه داشته باشید که در تور ویتنام شما شهر هانوی نیز وجود داشته باشد؛ زیرا مراکز خرید زیادی در آن واقع شده‌اند. به‌طور مثال، هانگ دا گالریا نیز یکی دیگر از این مراکز بوده و از ۳ طبقه تشکیل شده است. ارزان قیمت بودن کالا‌ها و اجناسی که در این پاساژ یافت می‌شوند مهم‌ترین دلیلی است که این مال یک مرکز خرید محبوب و پربازدید است. اکثر کالا‌هایی که در این فروشگاه بزرگ پیدا می‌کنید از کشور چین وارد شده و تنوع بالا و قیمتی عالی دارند.

مرکز خرید Saviko MegaMall

ساویکو مگامال را باید از دیگر جاذبه‌های گردشگری کشور ویتنام بدانیم. باید در تور ویتنام خود حتما به این مال رفته و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید. این مرکز خرید در واقع یک مگامال بوده و توانسته نظرات زیادی را جلب کند. بهره‌گیری از بهترین مراکز تفریحی را باید یکی از امکانات خاص آن بدانیم.

البته باید در نظر داشته باشید که این مال در ۳ طبقه بوده و ۶۰ هزار مترمربع مساحت دارد. انواع خوراکی‌ها، پوشاک، کتاب‌های گوناگون و لواز خانگی در برند‌های مختلف در این مرکز خرید یافت شده و می‌توانید از رستوران و کافی‌شاپ در آن استفاده کنید. فاصله این مال تا شهر هانوی تنها ۵ کیلومتر بوده و به راحتی با کمک اتوبوس به آن دسترسی خواهید داشت.

مرکز خرید وین کام مگامال

چنانچه از آن دست گردشگران هستید که می‌خواهید در تور ویتنام خود به مال‌های لوکس و مدرن بروید، باید وین کام را نیز در اولویت‌های خود داشته باشید. وین کام مگامال در واقع یک مرکز بزرگ و لوکس در شهر هانوی ویتنام بوده و هر توریستی با آن آشنایی دارد.

علاوه‌بر وجود فروشگاه‌های مختلف می‌توانید از امکانات تفریحی جذاب آن مانند پیست اسکی و پارک آبی بهره ببرید. آب‌نمای حرفه‌ای که در فضای ورودی این مرکز وجود دارد جذابیت آن را بار‌ها بیشتر می‌کند. همچنین می‌توانید در این مال به محل مخصوص بازی کودکان رفته و از تنوع تفریحات آن لذت ببرید.

بازار بنتان هوشی مین

اگر می‌خواهید به‌جای مراجعه به مراکز خرید لوکس به بازار‌های محلی در تور ویتنام خود بروید، باید بازار بنتان را نیز در نظر بگیرید. بازار بنتان در شهر هوشی مین واقع شده و یکی از معروف‌ترین بازار‌هایی است که در کشور ویتنام یافت می‌شود.

این بازار یکی از قدیمی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور بوده و سال تأسیس آن به قرن ۱۷ باز می‌گردد. بسیاری از بخش‌های این بازار ترمیم و بازسازی شده‌اند؛ اما هنوز هم حس سنتی و قدیمی آن حفظ شده و توانسته‌اند جذابیت‌های آن را برای گردشگران حفظ بکنند.

بازار گل هوی تی کی هوشی مین.

اما آخرین موردی که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان بهترین بازار کشور ویتنام به شما معرفی کنیم، بازار هوی تی کی نام دارد. باید در تور ویتنام خود به این بازار گل رفته و از جذابیت‌های بصری آن نهایت لذت را ببرید. این بازار برای افرادی خوب است که عاشق تزیین خانه و مغازه بوده و به‌دنبال گل‌های زیبا و خاص هستند. بیش از ۱۰۰ غرفه گل در این بازار موجود هستند.

بهترین قیمت تور ویتنام با فلای تودی!

۷ مرکز خرید و بازار محلی در ویتنام برای خرید

بهترین قیمت تور ویتنام را در فلای تودی پیدا خواهید کرد! فلای تودی یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های رزرو تور و خرید بلیت هواپیما در کشور است که سالانه تور‌های مختلفی را برگزار می‌کند. تنها کافی‌است به وب‌سایت این شرکت رفته و از قیمت‌های عالی تور‌های آن مطلع شوید.

جمع‌بندی

چنانچه می‌خواهید در تور ویتنام تجاربی عالی کسب کرده و خاطراتی عالی داشته باشید، باید به‌دنبال بهترین بازار‌های سنتی و مراکز خرید معروف این کشور بروید. کشور ویتنام یکی از معروف‌ترین و پرترددترین کشور‌های خاورمیانه است.

دلیلی که سالیانه تعداد زیادی توریست به این کشور می‌روند، مال‌های لوکس و مدرن و بازار‌های محلی آن هستند. لیستی از بهترین مال‌ها و بازار‌های این کشور را به شما ارائه دادیم. می‌توانید به وب‌سایت فلای تودی رفته و با بهترین قیمت تور‌های کشور ویتنام را مورد ارزیابی قرار دهید. فلای تودی بهترین شرایط برای این تور‌ها را ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: آگهی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار