روایت هنری صحرای «کربلا» در نمایشگاه «رستاخیز»/ بخش کوچکی از صحرای «کربلا» به‌روایت آثار هنری

آیین افتتاحیه نمایشگاه «رستاخیز» که مجموعه‌نقاشی‌های عاشورایی علی بحرینی در آن به نمایش درآمده است، عصر امروز در نگارخانه شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ - 22July 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، آیین افتتاحیه نمایشگاه «رستاخیز» که مجموعه‌نقاشی‌های عاشورایی علی بحرینی در آن به نمایش درآمده است، عصر امروز (دوشنبه، اول مرداد) در نگارخانه شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

این نمایشگاه از دوم تا دوازدهم مرداد دایر است و علاقه‌مندانِ بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به نگارخانه شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند. این نمایشگاه در روز‌های جمعه از ساعت ۱۴ الی ۱۹ باز است.

روایت هنری صحرای «کربلا» در نمایشگاه «رستاخیز»/ بخش کوچکی از صحرای «کربلا» به‌روایت نقاشی

این هنرمند سال ۱۳۹۸ به‌عنوان چهره ماندگار هنر استان بوشهر، سال ۱۴۰۰ به‌عنوان داور بخش نقاشی جشنواره ملی فجر و سال ۱۴۰۱ به‌عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر معرفی شد.

همچنین او داور بخش نقاشی جشنواره‌های ملی_منطقه‌ای (فارس، کرمانشاه، تبریز و بوشهر) بود و سال‌های ۱۳۹۱_۱۳۹۳ به‌عنوان مسئول انجمن هنر‌های تجسمی شهر برازجان فعالیت می‌کرد.

روایت هنری صحرای «کربلا» در نمایشگاه «رستاخیز»/ بخش کوچکی از صحرای «کربلا» به‌روایت نقاشی

کسب چندین مقام اول جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای، حضور در کارگاه‌های نقاشی سراسر کشور، برگزاری بیش از ۲۵ نمایشگاه انفرادی نقاشی، برگزاری نمایشگاه در کشور رومانی_بخارست در سال ۱۳۸۸ و حضور در ورکشاپ کشور‌های اسلامی_ عراق در سال ۱۴۰۱ از دیگر فعالیت‌های علی بحرینی است.

روایت هنری صحرای «کربلا» در نمایشگاه «رستاخیز»/ بخش کوچکی از صحرای «کربلا» به‌روایت نقاشی

آثار این هنرمند با موضوعاتی چون حضرت امیرالمؤمنین (علیه‌السلام)، حضرت زهرا (سلام الله علیها) و قیام عاشورا که ما بین سال‌های ۱۳۹۸_۱۴۰۳ نقاشی شده‌اند، در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درآمده‌اند که حدود ۴۰ اثر هستند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار