امام جمعه و استاندار زنجان درگذشت مادر شهیدان «رضائی» را تسلیت گفتند

حضرت آیت‌الله «خاتمی» نماینده محترم ولی فقیه در استان و دکتر «افشارچی» استاندار زنجان با صدور پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم «تحفه‌نساء حمزه» مادر شهیدان گرانقدر « جهانگیر و محمدولی رضائی » را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۸۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴ - 22July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حضرت آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی» نماینده محترم ولی فقیه در استان و دکتر «محسن افشارچی» استاندار زنجان با صدور پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم «تحفه‌نساء حمزه» مادر شهیدان گرانقدر « جهانگیر و محمدولی رضائی » را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت مشترک حضرت آیت الله خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و دکتر افشارچی استاندار زنجان در پی درگذشت مادر شهیدان رضائی در زنجان، بدین ‌شرح است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرده اند، اسوه‎های واقعی مقاومت و ایثار هستند.

خبر درگذشت مادری دلسوز و مهربان مرحومه مغفوره حاجیه خانم «تحفه‌نساء حمزه»، نماد ایمان، مقاومت و مادر شهدای والامقام « جهانگیر و محمدولی رضائی » موجب تالم و تاثر فراوان شد.

بی تردید این پدران و مادران شهدا که سرمایه‎های عظیم کشورمان هستند، خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه‎ی خویش گذشتند تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

والدین شهدا به ویژه این مادر عزیز در لحظه لحظه‎های زندگی بابرکتشان همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان بوده‎اند و حال روح بلند و ملکوتی شان پس از مدت‎ها فراق، به اعلی ‌علیین پر کشید و در جوار فرزندان شهیدش به آرامش رسید.

اینجانبان این ضایعه را به مردم غیرتمند استان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به‌ ویژه خانواده محترم‎ رضائی صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علودرجات و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.

«علی خاتمی»

نماینده ولی فقیه در استان

 

«محسن افشارچی»

استاندار زنجان

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار