رئیس خانه احزاب ایران در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

کابینه پزشکیان منطبق بر مصالح کشور و معیارهای مجلس خواهد بود

حشمتیان گفت: قطعاً کابینه‌ای که پزشکیان انتخاب خواهد کرد، منطبق با مصالح کشور و هماهنگ با معیارهای مد نظر مجلس شورای اسلامی است.
کد خبر: ۶۸۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ - 23July 2024

«قدرتعلی حشمتیان» رئیس خانه احزاب ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم ساده زیستی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور منتخب و اعضای کابینه اظهار داشت: بنده از سال‌های دهه هفتاد و زمانی که نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی بودم آقای پزشکیان را می شناسم، او انسان بسیار ساده زیست، خوش اخلاق و گشاده‌رویی است.

پزشکیان قدمی بر خلاف نظر رهبری در تعیین کابینه برنمی‌دارد

حشمتیان خاطرنشان کرد: معتقدم با توجه به اینکه آقای پزشکیان خودشان فرد ساده زیستی هستند کابینه‌ای که انتخاب خواهند کرد قطعا کابینه ساده زیستی خواهد بود.

وی افزود: بنده هم هر کمک مشورتی که بتوانم به ایشان داشته باشم دریغ نخواهم کرد، چراکه در ایام انتخابات هم کمک بسیاری زیادی به ستاد آقای پزشکیان داشتم و در شهرستان های مختلف برای ایشان تبلیغ کردم.

رئیس خانه احزاب ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم که کمیته‌های تخصصی آخرین نظرات خود را هر چه زودتر به شورای راهبری ارائه دهند و این شورا آخرین گزینه ها را برای تشکیل کابینه مشخص کند.

حشمتیان درخصوص اینکه افراد کابینه باید انقلابی و مومن باشند، تصریح کرد: آقای پزشکیان از خانواده‌ای مذهبی بوده و کتب دینی مانند نهج‌البلاغه و قرآن را حفظ است، وی همواره خود را مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داده است.

وی گفت: قطعاً کابینه‌ای که ایشان انتخاب خواهد کرد، منطبق با مصالح کشور و هماهنگ با معیارهای مد نظر مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها