رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

برنامه‌های اقتصادی و سبک زندگی باید اولویت مجلس دوازدهم باشد

حجت‌الاسلام‌ پژمانفر گفت: در مجلس دوازدهم برنامه‌های اقتصادی و توجه به سبک زندگی باید در اولویت قرار گیرند.
کد خبر: ۶۸۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶ - 23July 2024

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «نصرالله پژمانفر» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی، مهم‌ترین اولویت مجلس دوازدهم را توجه به مسائل اقتصادی دانست و اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله کشور توجه به موضوعات و برنامه‌های اقتصادی است تا ضمن گشایش در معیشت مردم، فشارهای این عرصه بر زندگی عموم جامعه کاهش پیدا کند به طوری که تأثیر آن بر روی سفره‌های مردم، نمایان باشد.

برنامه‌های اقتصادی و حوزه سبک زندگی باید اولویت مجلس دوازدهم باشد

وی گفت: امیدوارم که دولت منتخب مردم به ریاست جمهوری مسعود پزشکیان اهل کار و تلاش باشد و از پرداختن به مسائل سیاسی و حاشیه‌ای پرهیز کند چراکه شرایط کنونی کشور زمان مناسبی برای پرداختن به این مباحث نیست.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: به یاد دارم که کابینه شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از تحویل گرفتن دولت از حسن روحانی به سرعت با چالش‌های موجود کشور در روزهای نخست ریاستش مقابله و کارهای مهم را تسریع کرد. بر همین اساس امیدوارم که دولت جدید نیز در همین مسیر حرکت کند.

حجت‌الاسلام‌ پژمانفر درباره اولویت‌های مجلس جدید در عرصه‌های فرهنگی یادآور شد: در این زمینه مهم‌ترین موضوعی که آسیب دیده سبک زندگی مردم است به همین دلیل در مجلس شورای اسلامی باید به ظرفیت‌های موجود در این عرصه توجه داشت تا بتوان با چالش‌های این حوزه، مقابله کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار