کارگردان تئأتر استان البرز:

 نمایش «روز واقعه» در البرز به صحنه می‌رود

«منصوری فرد» کارگردان تئاتر آیینی - مذهبی، به زودی نمایش «روز واقعه» را به مدت ۵ شب از ششم مرداد ماه در استان البرز به اجرا در می‌آورد.
کد خبر: ۶۸۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ - 23July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «سعیده منصوری فرد» با نام هنری «ماهور» فرزند شهید ابراهیم منصوری فرد، کارگردان تئاتر آیینی -مذهبی، به زودی نمایش «روز واقعه»را به مدت ۵ شب از ششم مرداد ماه در استان البرز به اجرا در می‌آورد.

این نمایش که به سفارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز تهیه شده است، به خطبه‌های حضرت زینب (س) بعد از واقعه عاشورا می‌پردازد و روایت‌گر رشادت‌ها و ایثارگری‌های امام حسین (ع) و یارانش در کربلا است.

منصوری فرد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی این نمایش را نیز بر عهده دارد، در خصوص این نمایش اظهار داشت: هدف از اجرای این نمایش، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این نمایش مورد استقبال تماشاگران قرار بگیرد و بتواند پیام‌های ارزشمندی را به آنها منتقل کند.

علاقه‌مندان به تئاتر آیینی - مذهبی می‌توانند برای تماشای نمایش «روز واقعه» از ششم مرداد ماه به مدت ۵ روز در سالن آمفی تاتر کوثر، مراجعه کنند.

 نمایش «روز واقعه» در استان البرز به صحنه می‌رود نمایش «روز واقعه» در استان البرز به صحنه می‌رود نمایش «روز واقعه» در استان البرز به صحنه می‌رود نمایش «روز واقعه» در استان البرز به صحنه می‌رود نمایش «روز واقعه» در استان البرز به صحنه می‌رود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار