رایزنی وزیر کشور با استاندار کربلا درباره راهپیمایی اربعین

احمد وحیدی و هیئت همراه با استاندار کربلا دیدار و در خصوص زمینه‌های همکاری و هماهنگی بیشتر برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی رایزنی کرد.
کد خبر: ۶۸۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ - 23July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران با استاندار کربلا  امروز (سه‌شنبه) دیدار کرد و در خصوص زمینه‌های همکاری و هماهنگی بیشتر برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی رایزنی کرد. 

رایزنی وزیر کشور با استاندار کربلا درباره راهپیمایی اربعین

در این دیدار «سید عبدالرحیم ساداتی‌فر» سرکنسولگری ایران در کربلا و برخی مقامات استانداری کربلا نیز حضور داشتند، زمینه‌های ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی در بخش‌های مختلف مورد تاکید قرار گرفت.

وزیر کشور در این دیدار از مهمانوازی ملت عراق به‌ویژه مردم کربلا و مقامات این استان از زائران ایرانی و شرکت کننده گان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) تقدیر و تشکر کرد.

احمد وحیدی روز گذشته (دوشنبه) برای شرکت در دومین کنفرانس منطقه‌ای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در عراق وارد بغداد شد و مورد استقبال همتای خود قرار گرفت و با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

دو طرف در این دیدار درباره مهم‌ترین پرونده‌های همکاری مشترک بین دو کشور و حضور هیئت ایرانی در دومین کنفرانس بین‌المللی مبارزه با مواد مخدر در بغداد و بارزترین توصیه‌های مهم آن رایزنی کردند.

وی همچنین با حضور در محل سفارت کشورمان در بغداد در جمع اعضای ستاد اربعین در عراق شرکت کرد و در جریان اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده در خصوص راهپیمایی اربعین قرار گرفت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها