فرمانده کل انتظامی کشور مطرح کرد؛

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای راهپیمایی اربعین

سردار رادان با اشاره به آمادگی کشورمان برای اعزام زائران به مراسم اربعین ۱۴۰۳ گفت: خوشبختانه دولت و مسوولان سیاسی و نظامی عراق هم همکاری خوبی برای برگزاری این مراسم دارند.
کد خبر: ۶۸۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵ - 24July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و مسئولان کشور از همان سال گذشته دست به کار شده و تلاش کردند تا با رفع نواقص احصا شده، شرایط بهتری برای مراسم اربعین سال جاری فراهم کنند. خوشبختانه با همدلی و انسجامی که وجود دارد کار‌ها مطابق روال پیش رفت و می‌توانیم بگوییم مشکلی برای اعزام زائران به عتبات عالیات و کربلای معلی وجود ندارد.

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای راهپیمایی اربعین

سردار رادان افزود: در این میان دولت و مسئولان سیاسی و نظامی کشور عراق هم تاکنون همکاری بسیار خوبی با مسئولان کشورمان برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین ۱۴۰۳ داشتند و امیدواریم این هماهنگی و همکاری همچنان تا پایان مراسم و مأموریت ادامه داشته باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: موضوعی که باید به آن اشاره کرد، کوتاه شدن زمان توقف زائران در گیت‌های پایانه‌های مرزی و رساندن این زمان به چهار تا پنج ثانیه است و همین باعث خواهد شد تا زوار گرامی با سهولت بیشتری به سفر معنوی خود بپردازند.

وی همچنین توصیه‌ای نیز به زائران داشت و گفت: آنهایی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند خوب است که از هم اکنون برای دریافت گذرنامه‌های زیارتی یا عادی خود اقدام و کار را به روز‌های آخر موکول نکنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: زائران گرامی برای دریافت گذرنامه خود می‌توانند از طریق فضای مجازی با ورود به اپلیکیشن «پلیس من» درخواست خود را ثبت و حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت آن را تحویل بگیرند. البته دریافت حداکثر ۷۲ ساعته گذرنامه به شرط این است که شهروندان و زائران محترم درخواست خود را به روز‌های پایانی و منتهی به اربعین حسینی (ع) موکول نکنند.

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از پایانه مرزی خسروی گفت: خوشبختانه وضعیت این پایانه مطلوب و شرایط بهتری نسبت به سال گذشته مهیا شده است، از این رو به زائران هم پیشنهاد می‌کنیم با توجه به گرمای هوا و بهتر بودن وضعیت دمایی در پایانه خسروی، این مرز را برای سفر معنوی خود و زیارت عتبات عالیات انتخاب کنند.

سردار رادان در پایان و با تاکید بر آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای خدمات رسانی شبانه روزی به زائران اربعین، گفت: لازم است همه فرماندهان، معاونان و مسئولان انتظامی در کنار دیگر همکاران انتظامی و مرزبانی حداکثر تلاش خود را برای رفع مشکلات زوار به کار بگیرند تا آنها با خاطره‌ای خوب به این سفر معنوی مشرف شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار