وزیر کشور در آخرین جلسه هیأت دولت:

طراحی‌های امنیتی پیچیده دشمن را ناکام گذاشتیم

وحیدی گفت: یکی از پیچیده‌ترین و فنی‌ترین طرح‌های امنیتی دشمن مربوط به طراحی سال ۱۴۰۱ بود، اما با کار‌های بسیار خوبی که در شورای امنیت صورت گرفت توانستیم این فتنه را پشت سر بگذاریم و در سال ۱۴۰۲ برنامه‌های دشمن را خنثی کردیم.
کد خبر: ۶۸۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹ - 24July 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در آخرین جلسه هیأت دولت سیزدهم اظهار داشت: یکی از پیچیده‌ترین و فنی‌ترین طرح‌های امنیتی دشمن مربوط به طراحی سال ۱۴۰۱ بود، اما با کار‌های بسیار خوبی که در شورای امنیت صورت گرفت توانستیم این فتنه را پشت سر بگذاریم، و در سال آینده یعنی در سال ۱۴۰۲ برنامه‌های دشمن را خنثی کردیم و دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد.

طراحی‌های امنیتی پیچیده دشمن را ناکام گذاشتیم

وحیدی خاطرنشان کرد: در این دوره با توجه به تکلیف قانونی در تغییر نرخ ارز و حذف ارز ترجیحی با شجاعت و مدیریت شهید رئیسی با هیچ مشکلی مواجه نشدیم، به حمدالله توانستیم دشمن را در همه اهدافش نسبت به این اتفاق ناکام بگذاریم.

وی افزود: ما درخصوص عملیات تروریستی عملکرد بسیار خوبی داشتیم، درست است که یک حادثه تلخ تروریستی در کرمان اتفاق افتاد، اما صد‌ها طرح بزرگ‌تر که دشمن درصدد اجرای آن بود را خنثی کردیم.

وزیر کشور بیان کرد: در حوزه سیاسی چند مسئله مهم داشتیم، اولاً مسئله ساماندهی سیاسی کشور بود که در این زمینه سازماندهی خوبی داشتیم  و در همه استانداری‌ها و فرمانداری‌ها جریانات بسیار پر تلاش را روی کار آوردیم که افتخار دولت شهید رئیسی محسوب می‌شود.

وحیدی همچنین درخصوص انتخابات بیان کرد: ما دو انتخابات موفق را برگزار کردیم که در هر دو انتخابات امنیت و سلامت انتخابات از نمره بالایی برخوردار بود. ما یک نوع نگاه از حکمرانی که تمرکززدایی را در دستور کار قرار می‌داد را دنبال کردیم و ۴۲ دستور کار را در این زمینه به استانداری‌ها ابلاغ کردیم. همچنین در این راستا ۱۵ شهرستان جدید و چند استان جدید پیشنهاد شدند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار