فراخوان خادمان افتخاری اربعین تا ۱۰ مرداد ادامه دارد

فراخوان خادمان افتخاری برای واحد امور راهنمایان و گم‌شدگان ستاد اربعین حسینی تا روز دهم مرداد ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند نام‌نویسی خود را انجام دهند.
کد خبر: ۶۸۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶ - 24July 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، سازمان حج و زیارت که در ستاد مرکزی اربعین حسینی وظیفه ثبت نام، اعزام و همچنین امور راهنمایی زائران و گم‌شدگان را برعهده دارد، برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اربعین حسینی ۱۴۰۳ انجام داده و کار ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین در سامانه سماح در حال انجام است.

همچنین سازمان حج و زیارت در خصوص بهره‌مندی از خدمات خالصانه متقاضیان خدمت‌رسانی به زوار در واحد امور راهنمایان و گم‌شدگان نیز اقداماتی را انجام داده است.

فراخوان خادمان افتخاری که از ۱۷ تیر آغاز شده و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد، یکی از آن اقداماتی است که در جهت مشارکت متقاضیان خدمت‌رسانی صورت گرفته است.

فراخوان خادمان افتخاری اربعین تا چه زمانی ادامه دارد؟ /چه تعداد در سامانه نام نویسی کرده اند؟

متقاضیان که جزء نیرو‌های خدوم کارگزار در سراسر کشور هستند، می‌بایست دارای شاخص‌های مد نظر از جهت توانمندی و سلامت جسمانی باشند و برای نام‌نویسی به سامانه کارگزاران kargozaran.haj.ir مراجعه کنند.

در همین خصوص؛ بعد از اتمام مهلت نام‌نویسی، مدیران حج و زیارت استان‌ها نسبت به احراز صلاحیت و انتخاب متقاضیان اقدام می‌کنند.
طی بازه زمانی تعیین‌شده تا پایان وقت روز دوشنبه (اول مرداد) حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه کارگزاران نام‌نویسی کرده‌اند.

بر اساس دستورالعمل‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با ستاد مرکزی اربعین حسینی، خادمان افتخاری به‌عنوان واحد راهنمایی زائران و گم‌شدگان در شهر‌های زیارتی عراق، مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا و سایر نقاطی که زائران عزیز کشورمان حضور دارند، به فعالیت می‌پردازند و محل مأموریت آن‌ها مشخص می‌شود.

مدت زمان حضور نیرو‌های واحد راهنمایان و گم‌شدگان نیز حدود ۲۵ روز خواهد بود و این خدمت‌رسانی تا تاریخ ۲۵ ماه صفر ادامه دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها