دیدار مشاور فرمانده سپاه همدان با خانواده شهید «شالی»+ تصاویر

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با خانواده سردار شهید «سعید شالی» دیدار و نشان سرو را تقدیم آنان کردند.
کد خبر: ۶۸۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ - 24July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار«مهدی فرجی» مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) به همراه «مجید صفدریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با خانواده سردار شهید «سعید شالی» دیدار و نشان سرو را تقدیم آنان کردند. 

سردار شهید «سعید شالی» مدیر داخلی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با مشاهده مظلومیت و تنهایی مردم کشور لبنان در برابر نظامیان خونخوار صهیونیست، سال ۱۳۶۱ در آستانه حمله اسرائیل به لبنان مدت شش ماه به کمک مردم مظلوم آن کشور شتافت و مسئولیت مقر «بنی شعیب» را بر عهده گرفت تا با آموزش و سازماندهی جوانان لبنانی به مبارزه علیه صهیونیسم غاصب بپردازد. مدتی در آنجا حضور داشت و در این مدت کوتاه سعی کرد تجارب و آموخته‌هایش را به مدافعین منتقل کند.

سرانجام در عملیات «والفجر۴» و در ۲۹ آبان ماه ۱۳۶۲ به همراه صمد یونسی از تیپ حضرت رسول (ص) در سن ۲۴ سالگی و در حالی که در پاهایش پلاتین بود و برای راه رفتن از عصا کمک می‌گرفت، در ارتفاعات «کانی‌مانگا» در منطقه مریوان جانش را فدای یار کرد و پر کشید.

دیدار مشاور فرمانده سپاه همدان با خانواده شهید «شالی»+تصاویر

دیدار مشاور فرمانده سپاه همدان با خانواده شهید «شالی»+تصاویر

دیدار مشاور فرمانده سپاه همدان با خانواده شهید «شالی»+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها