نماینده مردم تهران در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

کشور باید توسط کارشناسان امین، دلسوز و کارآمد اداره شود

رفیعی گفت: کشور امروز باید توسط کارشناسان امین، دلسوز و کارآمد اداره شود اما در مواردی مشاهده شده است که رویکرد‌های سیاسی جایگزین کار کارشناسی شده است.
کد خبر: ۶۸۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰ - 25July 2024

«سمیه رفیعی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم رویکرد کارشناسی رئیس جمهور منتخب در انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم، اظهار داشت: ویژگی خیلی مشخصی که آقای پزشکیان در عالم سیاست از خود نشان داده صداقت و شفافیت با مردم است، انتظار می‌رود اعضای کابینه دولت ایشان نیز از این ویژگی برخوردار باشند.

امیدواریم وعده رئیس جمهور در بکارگیری کارشناسان محقق شود

رفیعی با بیان اینکه تخصص و کارآمدی در انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم یکی از وعده‌های آقای پزشکیان بوده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم گفتمان و چارچوب فکری آقای پزشکیان در مجموعه دولت به خوبی دیده شود. چراکه مردم امروز بیش از هر چیزی به صداقت و شفافیت نیاز دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده رئیس جمهور منتخب مبنی بر بکارگیری کارشناسان در دولت و پیروی از نظر کارشناسی در تصمیم‌گیری‌های مهم تصریح کرد: آقای پزشکیان معمولاً در مجلس هم سعی داشت کار‌ها و تصمیمات به صورت کارشناسی اتخاذ شود، امیدواریم این مشی در دولت چهاردهم ادامه پیدا کند، چراکه مشی مهمی است.

عضو کمیسیون کشاورزی افزود: کشور امروز باید توسط کارشناسان امین، دلسوز و کارآمد اداره شود اما در مواردی مشاهده شده است که رویکرد‌های سیاسی جایگزین کار کارشناسی شده است، به اعتقاد بنده صدای این کارشناسان امین در دولت چهاردهم شنیده شود و مبنای تصمیمات باشد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار