دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد

دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور کارشناس ایمنی در این مجموعه برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 24July 2024

دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در این مجموعه برگزار شد.

«عبدالجلیل پورشب» از کارشناسان و مربیان سازمان فنی و حرفه‌ای خوزستان در  این دوره بر رعایت امور ایمنی و پیشگیری تاکید کرد و اظهار داشت: مهارت آموزی تنها یاد گرفتن موضوعات فنی نیست بلکه ضرورت دانستن حداقل‌ها در بسیاری عرصه‌هاست.

وی افزود: همه اقشار، اصناف و طیف های‌مختلف نیاز دارند که یکسری امورات از جمله بحث ایمنی را فرا بگیرند چون این حوزه از پرکاربردترین‌ها در زندگی و حوزه کاری همه ما است.

پورشب گفت: دوران سربازی دوران طلایی و فرصتی مغتنم برای جوانی است که می‌خواهند وارد عرصه زندگی شوند لذا باید از این فرصت بهره ببرید و اصول ایمنی را در این دوره خدمت مقدس سربازی بیاموزید و مهمتر از آن، در امورات از این آموختنی‌ها استفاده کرده و بهره لازم را ببرید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها