مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

تقویت عقلانیت پیش‌نیاز کادرسازی در عصر ظهور است

حجت‌الاسلام صاحبقرانی گفت: از جمله راهکارهایی که موجب می‌شود فرد در زمره یاران امام زمان (عج) باشد، تقویت جریان عقلانیت، تفکر و اندیشیدن، استقامت در برابر دشمنان و تلاش برای ساختن جامعه‌ای مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) است که نوجوانان باید به آن توجه داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ - 24July 2024

تقویت عقلانیت پیش‌نیاز کادرسازی در عصر ظهور استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «هادی صاحبقرانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که با حضور پرشور نوجوانان هیئت ابناء الرضا (ع) در حسینیه حرم رضوی واقع در صحن قدس برگزار شد با اشاره به نقش نوجوانان در عصر ظهور امام زمان (عج) اظهار داشت: نوجوانان عاشورایی سربازان جبهه حق در عصر ظهور هستند.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد نوجوانان، مانند شور و اشتیاق و تعلق خاطر عمیق به اهل‌بیت علیهم‌السلام، افزود: نوجوان به خاطر داشتن این ویژگی‌ها آمادگی فداکاری در راه اسلام و قرار گرفتن در جبهه حق را دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه به ذکر نمونه‌هایی از فعالیت‌های ارزشمند نوجوانان در راستای یاری امام زمان (عج) پرداخت و گفت: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به برپایی ایستگاه‌های صلواتی، شرکت در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و تلاش برای ترویج معارف دینی و اخلاقی توسط نوجوانان متدین و انقلابی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام صاحبقرانی تصریح کرد: از جمله راهکار‌هایی که موجب می‌شود فرد در زمره یاران امام زمان (عج) تقویت جریان عقلانیت، تفکر و اندیشیدن، استقامت در برابر دشمنان و تلاش برای ساختن جامعه‌ای مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) است که نوجوانان باید به آن توجه داشته باشند.

وی به نقش فعالان فرهنگی و مذهبی در هدایت و خط‌دهی به نوجوانان اشاره کرد و ابراز داشت: این افراد می‌توانند با برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مناسب برای نوجوانان و جوانان، به افزایش آگاهی و بصیرت آنها در مسیر یاری رساندن به امام زمان (عج) کمک کنند.

در این مراسم «سید رضا نریمانی» و «محمدامید کهن» به مرثیه‌سرایی در سوگ حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفای آن حضرت پرداختند.

 اجرای برنامه مناجات‌خوانی توسط «محمدطا‌ها شیخ‌زاده» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها