پیام فرماندار بهار به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه

فرماندار شهرستان بهار به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه با حکم امام خمینی (ره) پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ - 24July 2024

پیام فرماندار بهار به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعهبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مجتبی فیض‌اللهی» فرماندار شهرستان بهار با صدور پیامی سالروز اقامه اولین نماز جمعه با حکم امام خمینی (ره) به ائمه جمعه و همه دست اندرکاران ستاد برگزاری نماز جمعه بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران تبریک گفت. 

متن پیام بدین شرح است: 

بسمه تعالی

نماز جمعه به عنوان مهمترین پایگاه مذهبی و سیاسی، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است که نقش به سزایی در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در سطح جامعه داشته است. 

فریضه نماز جمعه از مهمترین مصداق همدلی در کشور است این فریضه عبادی و سیاسی پشتوانه و تکیه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب به شمار می رود و به عنوان نمادی از عزت، اقتدار و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان محسوب می شود.

اینجانب سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت حضرت آیت‌الله سید محمود طالقانی در سال ۱۳۵۸ در دانشگاه تهران و سالروز صادر نمودن حكم برپايی و اقامه نماز جمعه توسط حضرت امام خميني (ره) را به ائمه جمعه و همه دست اندرکاران ستاد برگزاری نماز جمعه بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران تبریک عرض می نمایم و توفیقات روز افزون در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در سایه رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند متعال برای آنان مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها