با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب رئیس جدید مرکز مطالعات و تحقیقات دفاع مقدس سپاه را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» را به ریاست مرکز مطالعات و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ - 24July 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» را به ریاست مرکز مطالعات و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

سردار کارگر انتصاب رئیس جدید مرکز مطالعات و تحقیقات دفاع مقدس سپاه را تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف
رئیس محترم مرکز مطالعات و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام و آرزوی توفیق و سلامتی، انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خاضعانه خدای بزرگ را شاکریم در مقطعی حساس از تاریخ ایران اسلامی، مسئولیت خطیر در حوزه حفظ، نشر و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را نصیب مان ساخت تا ادامه دهنده صراط راستین و برحق امام راحل (ره)، شهدای والامقام و ایثارگران صبور باشیم.

سربلندی و توفیق روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در طی طریق مکتب امام خمینی (ره) و شهدای والامقام از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیادحفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها