به مناسبت سوم مرداد؛

سالگرد شهادت امام جمعه موقت اصفهان و نماینده مردم اصفهان در مجلس

امروز سوم مرداد سالگرد شهادت حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن بهشتی نژاد» امام جمعه موقت اصفهان و نماینده مردم اصفهان در مجلس است.
کد خبر: ۶۸۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ - 24July 2024

سالگرد شهادت امام جمعه موقت اصفهان و نماینده مردم اصفهان در مجلسبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امروز چهل و سومین سالگرد شهادت حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن بهشتی نژاد» امام جمعه موقت اصفهان و نماینده مردم اصفهان در مجلس توسط گروهک تروریستی آمریکایی منافقین در سوم مرداد ۱۳۶۰ است.

شهید بهشتی‌نژاد در سال ۱۳۵۹ ش. با اصرار بعضی از علما و دوستانش به عنوان حاکم شرع دردادگاه انقلاب شیراز مشغول به فعالیت شد و در مدت کوتاهی وضع نابسامان آنجا را انتظام بخشید و به خاطر عملکرد دقیق و احتیاط فراوان، بار‌ها تحسین شد و مسئولان را تحت تاثیر خود قرار داد.قاطعیت ایشان در مقابله با فساد و فحشا در دادگاه شیراز به شدت مورد توجه شهید بهشتی قرار گرفت و سرانجام با اصرار دوستان و مشورت شهید بهشتی کاندیدای نمایندگی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی شد.

حجت‌الاسلام بهشتی‌نژاد همزمان با فعالیت در دادگاه شیراز، به عنوان امام جمعه موقت اصفهان نیز به انجام وظیفه پرداخت. ایشان با کلام گیرای خود در خطبه‌های نماز جمعه و دیگر جلساتی که حضور داشت، سعی در بیداری روح انقلابی و دینی مردم می‌نمود

سرانجام شهید بهشتی نژاد در شب ۲۱رمضان، پس از مراسم احیای شب قدر، به همراه برادر زاده خردسال خود توسط منافقین کوردل به شهادت رسید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار