نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان باید دغدغه نماز را داشته باشند

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه مسئولان باید دغدغه نماز را داشته باشند، گفت: نباید نماز را دست کم بگیریم، دست کم گرفتن نماز آسیب‌ها، آفات، ضایعات و بلایای مختلف دارد.
کد خبر: ۶۸۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳ - 24July 2024

مسئولان باید دغدغه نماز را داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دومین جلسه فصلی شورای اقامه نماز استان مازندران که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر ما رابطه خودمان را با خدا بر محور نماز درست کنیم، همه چیز درست می‌شود.

وی ضمن گلایه از عدم توجه به ساخت مسجد در شهرسازی و شهرک‌سازی‌ها توسط مسئولان، افزود: به ساخت مسجد توجه نمی‌شود یا اگر هم دیده شود آخرین جا برای ساخت است آن هم با هزار دردسر.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: اگر رابطه ما با خدا درست شود و نمازخوان درست باشیم، کار‌ها خوب پیش می‌رود، به فرموده امام سجاد (ع) باید حق نماز را به جای بیاوریم، نماز درب ورود به درگاه خداوند است، سزاوار است قیام و نشستمان در مقابل خدا در حین نماز قیام فردی ذلیل، کوچک، مشتاق و عاشق باشد تا از گناهانی که اطراف ما را گرفته‌اند آزاد و رها شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: اگر رابطه ما با خدا درست شود در همین مدرسه‌ای که در آن درس خواندیم می‌مانیم، پس اگر در مدرسه نماز تربیت شویم وقتی به جایی رسیدیم اولین چیزی که به آن توجه می‌کنیم این مدرسه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر به مدرسه نماز توجه شود نیازی به پیگیری و تاکید در انجام کار‌ها نداریم مثلا بگویند اصلا چنین بودجه‌ای تعریف نشده است، یا که مسئولی باشد که اصلا در نماز جماعت اداره پیدایش نشود، از این رو افراد باید جایشان را مقابل خدا پیدا کنند.

امام جمعه ساری گفت: اگر کسانی که باید به مصوبات حوزه نماز عمل می‌کردند فارغ التحصیلان مدرسه نماز بودند دلیلی نداشت که این مصوبات را اجرا نکنند، نباید نماز را دست کم بگیریم، دست کم گرفتن نماز آسیب‌ها، آفات، ضایعات و بلایای مختلف دارد.

این مسئول بیان کرد: اینکه بودجه تعریف نشده این جمله معنا ندارد، خیلی از هزینه‌ها انجام می‌شود، اما خیلی از خرج‌ها نمی‌کنیم، چون دل نمی‌خواهد، امیدواریم مسئولان دغدغه نماز را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار