فرمانده سپاه قدس گیلان: 

ایمان حقیقی به کلام خدا، اساس موفقیت انقلاب اسلامی است

سردار «دامغانی» گفت: ایمان حقیقی به کلام خدا پایه و اساس موفقیت انقلاب اسلامی ایران است و شناخت مفاهیم تاثیرگذار قرآن کریم هدایت انسان‌ها را در مسیر الهی به همراه دارد.
کد خبر: ۶۸۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳ - 24July 2024

ایمان حقیقی به کلام خدا، اساس موفقیت انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز در چهل و سومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه پایوران و سربازان سپاه قدس گیلان که در حسینه حضرت ابوالفضل العباس سپاه قدس برگزارشد یکی از ظرفیت‌های فرهنگی خوب در استان را فعالیت‌های فرهنگی-قرآنی با حضور اساتید معزز عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری مسابقات مختلف چه در مجموعه بسیج و چه غیر از آن از دستاورد‌های و برکات انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به شرکت ۲۰۰ نفر از پاسداران و سربازان وظیفه درحسینیه ابوالفضل سپاه قدس گیلان از تشکیل قرارگاه قرآنی گفت و تصریح کرد: اولویت و مقدمات برنامه‌های سپاه، انس با قرآن و قرآنی شدن فضای سپاه و بسیج است.

سردار دامغانی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری به انس با قرآن اظهار کرد: قرآن حقیقت، معجزه و کتاب هدایت است که علت اصلی معجزه بودن قرآن اثرات حی بودن (زنده) قرآن است.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآن کریم را آشنایی هرچه بیشتر پاسداران و سربازان وظیفه با مفاهیم این کتاب آسمانی عنوان کرد و افزود: ایمان حقیقی به کلام خدا پایه و اساس موفقیت انقلاب اسلامی ایران بوده است و شناخت مفاهیم تاثیرگذار قرآن کریم هدایت انسان‌ها را در مسیر الهی به همراه دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با بیان اینکه  قرآن متناسب با ظرفیت‌های فردی و شرایط زمان سخن می‌گوید اضافه کرد: باید با ایمان قلبی به آیات الهی در مسیر حق گام برداریم.

لازم به ذکر است نفرات برتر چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه قدس گیلان به رقابت کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار