آئین کلنگ زنی مدرسه شهید آیت الله رئیسی در اردکان

در مراسمی و با حضور «علی آقامحمدی» رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولین استان و شهرستان، کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت مدرسه ١٢ کلاسه شرکت آهن و فولاد ارفع با نام مدرسه شهید آیت الله رئیسی در اردکان به زمین زده شد.
کد خبر: ۶۸۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷ - 24July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، در مراسمی و با حضور «علی آقامحمدی» رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولین استان و شهرستان، کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت مدرسه ١٢ کلاسه شرکت آهن و فولاد ارفع با نام مدرسه شهید آیت الله رئیسی در اردکان به زمین زده شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان در این برنامه اظهار داشت: ساخت بنا و ساختمانی که نفع آن به همه مردم برسد یکی از مصادیق آثار اعمال برای ماندگار کردن نام انسان و باز نگه داشتن نامه عمل انسان تا ابد است و خوش به سعادت کسانی که در راه خیر تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر ضمن قدردانی از اقدام شایسته شرکت آهن و فولاد ارفع در جهت ساخت این مدرسه با اشاره به کمبود فضای آموزشی و امکانات در مدارس شهرستان بر لزوم مشارکت هرچه بیشتر خیرین و همچنین دیگر صنایع برای رفع این مشکلات تأکید کرد.

گفتنی است که مدرسه ١٢ کلاسه شهید آیت الله رئیسی در زمینی به مساحت ۵٠۴٠ متر مربع و با زیربنای ٢١٣٠ متر مربع و با ۴۵٠ میلیارد ریال اعتبار توسط شرکت آهن و فولاد ارفع جنب کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) اردکان احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار