استاندار خراسان رضوی:

تحقق خانواده تراز انقلاب اسلامی نیازمند پرچمداری بانوان است

نطری گفت: برای تحقق خانواده تراز انقلاب اسلامی بانوان باید پرچم‌دار این نهضت باشند و با همت خودشان و مبتنی بر رسالت و آرمان نظام مقدس اسلامی، در رسیدن به قله که رهبر معظم انقلاب آن را نوید دادند گام بردارند.
کد خبر: ۶۸۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲ - 25July 2024

تحقق خانواده تراز انقلاب اسلامی نیازمند پرچمداری بانوان استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در مراسم اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سیره شهید آیت‌الله رئیسی برای تمام مسئولان الگو است و باید در میدان عمل درس بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به اهداف و کارکرد‌های نظام مقدس اسلامی گفت: نظام مقدس اسلامی و اهداف آن، زمینه‌ساز برای آماده‌کردن سیر تکاملی انسان‌ها است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مسئولان برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باید سیاست‌گذاری را مبتنی بر آرمان‌ها دنبال و ارتباط درستی بین عمل و نظر و اجرای آن در جامعه برقرار کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: جان شهید جمهور و همراهانش در راه خدمت به مردم فدا شد و دیگر مسئولان باید این مهم را سرلوحه اقدامات خود انجام دهند.

نظری خاطرنشان کرد: حاکمیت باید به افراد جامعه برای تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کمک کند. همان‌گونه که هر فردی، مکلف به امربه‌معروف و نهی از منکر است، حاکمیت نیز نسبت به همه مردم مسئول است.

وی به اهداف شکل‌گیری نظام ایران اشاره کرد و یادآور شد: هدف از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، تعالی‌بخشی به این نظام است و خانواده در این نظام نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و اگر بخواهیم هدف اساسی در نظام مقدس اسلامی تحقق پیدا کند، به خانواده تراز نیاز داریم.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: خانواده عامل بقای جامعه است و خانواده تعالی‌بخش می‌تواند جامعه تعالی‌بخش را تشکیل داده و آن را ارتقا بدهد.

این مقام مسئول تاکید کرد: همسرداری، خانه‌داری، فرزندآوری و فرزندداری مهم‌ترین کارکرد‌های خانواده به شمار می‌روند و مادران و خانواده در رأس مدیریت خانواده هستند.

نظری عنوان داشت: برای تحقق خانواده تراز بانوان باید پرچم‌دار این نهضت باشند و با همت خودشان و مبتنی بر رسالت و آرمان نظام مقدس اسلامی، در رسیدن به قله که رهبر معظم انقلاب آن را نوید دادند گام بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار