فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

رونمایی دیوارنگاره سرلشکر شهید «طوسی» در تهران

سردار «مسلمی» از نامگذاری خیابانی در تهران به نام سردار شهید «طوسی» خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه شهرداری و شورای شهر پایتخت دیوارنگاره سرلشکر شهید «طوسی» ۶ مرداد در تهران رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ - 25July 2024

رونمایی دیوارنگاره سرلشکر شهید «طوسی» در تهرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، جلسه یادواره ملی سرلشکر شهید «محمد حسن قاسمی طوسی» با حضور «یوسف نوری» استاندار مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، «عسکر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه استان و نیز اعضای ستاد مرکزی و خانواده معظم این شهید والامقام در استانداری برگزار شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه سردار شهید طوسی از فرماندهان برجسته و شاخص اطلاعات و عملیات در دوران دفاع مقدس بوده که سرداران بزرگ جنگ با عنوان نابغه فاو از او یاد می‌کنند، اظهار داشت: هر ساله یادواره‌ای در راستای بزرگداشت این شهید عزیز برگزار می‌شود که امسال با توجه به اینکه دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران را پیش رو داریم، تصمیم گرفتیم یادواره‌ای در سطح ملی در راستای بزرگداشت مقام و مجاهدت‌های بی‌نظیر نابغه فاو را در برج میلاد تهران برگزار کنیم.

سردار مسلمی همچنین از نامگذاری خیابانی در تهران به نام سردار طوسی خبر داد و افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه شهرداری و شورای شهر پایتخت دیوارنگاره سرلشکر شهید طوسی ۶ مرداد در تهران رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا همچنین از حضور فرماندهان و مسئولین ارشد لشکری و کشوری در یادواره ملی شهید طوسی خبر داد و گفت: سرداران و مسئولین ارشد از جمله دکتر «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در این آئین ملی سخنرانی خواهند کرد.

سرهنگ «عسکر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا نیز از برنامه‌ها و تولیدات فرهنگی و هنری تدوین شده در راستای تبیین و ترویج سیره شهید طوسی برای اقشار مختلف جامعه خبر داد و بیان کرد: در راستای این یادواره ملی نگارش کتاب، تولید چهار سرود و چندین فیلم و مستند و نیز برنامه‌های مختلف تلویزیونی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها