فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

شهدای سوباشی مسیر امام حسین (ع) و یاران باوفایش را طی کردند

امیر سرتیپ «صباحی فرد» گفت: شهدای سایت رادار سوباشی با ایثار و رشادت بی‌بدیل حماسه‌ای عاشورایی آفریدند و نام ارتش و پدافند را در تاریخ این مرز و بوم جاودانه کردند و یقیناً موجب ثبت برگ زرینی در کتاب پرافتخار ارتش کشورمان شدند.
کد خبر: ۶۸۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ - 26July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به مناسبت گرامیداشت شهدای سایت رادار سوباشی و نقش خطیر پدافند در طول دوران دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

پیام امیر سرتیپ صباحی‌فرد به مناسبت گرامیداشت شهدای سایت رادار سوباشی

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

نیرو‌های مسلح کشورمان در طول تاریخ ایران اسلامی تاکنون با تعهد، پشتکار، ایثار و تأسی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نیز تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده، موجب امنیت بی‌بدیل در سراسر مرز‌های کشورمان شده‌اند.

دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی ملت و نیرو‌های مسلح کشورمان در طول دوران جنگ تحمیلی است و تبیین ابعاد مختلف و دستاورد‌های این جنگ نابرابر، برای نسل جوان و نیرو‌های انقلابی، مهم و حائز اهمیت است.

آگاهی نسل جوان کشورمان نسبت به علوم و معارف دفاع مقدس و نیز عملیات‌های غرور آفرین نیرو‌های مسلح کشورمان در برهه‌های مختلف؛ به‌ویژه در برابر گروهک‌های ضد انقلاب، موجب ثبات همه جانبه کشورمان و نیز ارتقا قدرت بازدارندگی ایران پهناور شده است.

دستاورد‌های فراوان دفاع مقدس برای ملت ایران در حوزه‌های دفاعی و نظامی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بین‌المللی و روحیات خودباوری و تکیه بر دانش داخلی بسیار ارزشمند و غیر قابل توصیف است.

همواره شهدای سایت رادار سوباشی با ایثار و رشادت بی‌بدیل حماسه‌ای عاشورایی آفریدند و نام ارتش و پدافند را در تاریخ این مرز و بوم جاودانه کردند و یقیناً موجب ثبت برگ زرینی در کتاب پرافتخار ارتش کشورمان شدند.

شهدای سوباشی همان مسیر امام حسین (ع) و یاران باوفایش را طی کردند و امروز وظیفه یکایک ما حفظ و درک ارزش‌های والای این عزیزان در برابر ترفند و توطئه‌های دشمنان است.

نیرو‌های مسلح کشورمان با تبعیت از تدابیر داهیانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، پیشرفت علمی و تکیه بر نیروی انسانی با ذکاوت، همواره اولین اولویت خود را آرامش و امنیت هموطنانمان می‌دانند و در این راستا لحظه‌ای قصور نمی‌کنند.

سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها