شهید صیادشیرازی افتخاری بزرگ برای نسل امروز است

سردار سلیم آبادی گفت: راه شهید صیاد شیرازی‌ها ادامه دارد و باید قدر بدانیم، شهید صیادشیرازی افتخاری بزرگ برای نسل امروز است.
کد خبر: ۶۸۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ - 26July 2024

شهید صیادشیرازی افتخاری بزرگ برای نسل امروز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار "احمد سلیم آبادی" از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مهدیه آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر فراجا طی سخنانی اظهار داشت: راه شهید صیاد شیرازی‌ها ادامه دارد و باید قدر بدانیم، شهید صیادشیرازی افتخاری بزرگ برای نسل امروز است.

وی در ادامه افزود: من شهید صیاد شیرازی را نخستین بار در سال ۶۰ با تعدادی از نیروهای اعزامی اراک که گروه ضربت سپاه مهاباد را تشکیل می‌دادند در اوج درگیری در پاکسازی عناصر ضد انقلاب در جاده میان‌دوآب- مهاباد دیدم. حضور ایشان در آن عملیات سبب موفقیت و پیروزی سریع شد، به‌طوریکه هرجای جبهه که شهید صیادشیرازی می‌آمدند به نیروهای ارتش، بسیجیان و پاسداران روحیه مضاعف می‌بخشیدند.

سردار سلیم آبادی گفت: من در دوران ۸ سال دفاع مقدس در سال ۶۷ مسئولیت فرماندهی لشکر ۷۱ روح‌الله استان مرکزی که از نیروهای اراک، خمین، ساوه، دلیجان، تفرش، محلات، آشتیان و شازند تشکیل شده بود را عهده‌دار بودم. همچنین همزمان با انجام وظیفه در لشکر ۷۱ روح‌الله استان مرکزی، مسئولیت ۲ گردان در جنوب، ۳ گردان نزدیک کرمانشاه(سه راه پاوه) و «ویس قرنی» و ۳ گردان نیز در مریوان حدود منطقه «دزلی» را نیز برعهده داشتم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده و شهید صیاد شیرازی مسئولیت شناسایی منطقه در عملیات مرصاد و وضعیت جاده‌ای که به سمت اسلام‌آباد، گردنه خسرو‌آباد- کرند و پاطاق و سرپل ذهاب می‌ر‌فت را برعهده داشتیم تا بتوانیم به پادگان ابوذر برویم. حدود سه تا چهار کیلومتر از سمت شرق جاده به سمت اسلام‌آباد حرکت کردیم و منافقان درحال حرکت در جاده را دیدیم، کار شناسایی به‌خوبی انجام و معلوم شد تعداد منافقان گسترده نیست و این امر باعث شد تا دست به کار شدیم و به لطف خدا بر گروه مجاهدین خلق چیره شدیم وبا کمک بچه ها حماسه ایثار و رشادت رو در تنگه مرصاد خلق کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار