نماینده ولی فقیه در مازندران:

نمازجمعه سنگر انقلاب و پایگاه خدمت است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: نمازجمعه سنگر انقلاب، پرورشگاه شهیدان، قدمگاه شهدا و پایگاه خدمت است.
کد خبر: ۶۸۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ - 26July 2024

نمازجمعه سنگر انقلاب و پایگاه خدمت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مرکر استان با تأکید و توصیه به تقوای الهی، به سالروز شهادت امام سجاد (ع) در چهارشنبه پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: به فرموده این امام اگر با تقوا باشی هر کاری کنی کوچک نیست، چون خدا قبول می‌کند و این چیزی که خدا قبول کند خیلی بزرگ است.

وی با اشاره به پنجم مرداد سالروز تشکیل اولین نمازجمعه به امامت آیت الله طالقانی (ره)، افزود: نمازجمعه مهمان هر شهر است، با مهمان خوش‌رفتاری کرده و از برکاتش استفاده درستی کنید.

امام جمعه ساری با اشاره به فعالیت افتخاری بیش از ۲۰۰ خادم در حوزه اداره مصلی مرکز استان و نماز جمعه ساری، به وجود ۸۸ شهید در حوزه نمازجمعه استان و ۱۲ شهید در ستاد نمازجمعه ساری اشاره کرد و ادامه داد: نمازجمعه پایگاه توحید و وحدت است.

محمدی لائینی اضافه کرد: نمازجمعه تقویت و توسعه فهم و مبارزه با وهم، سنگر انقلاب، پرورشگاه شهیدان و قدمگاه شهدا است، تمام شهیدان ما اهل نمازجمعه بودند، نماز جمعه پایگاه خدمت است، شعار روز نمازجمعه امسال نیز همین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه پنجم مرداد سالروز عملیات مرصاد است، گفت: منافقین نیرو‌های خود را جمع کرده و عملیاتی را بعد از قطعنامه ۵۹۸ ترتیب داده‌اند تا امروز مهران و فردا تهران را بگیرند؛ اما با ایثار و فداکاری ملت دشمن شکست خورد؛ مازندران نیز نقش موثری در این عملیات ایفا کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به سالروز شهادت شیخ «فضل الله نوری» و بیان اینکه او را به جرم و شایعه مخالفت با مشروطه کشتند و نفهمیدند که او چه می‌گوید، در حالی که او مشروطه مشروعه می‌خواست از برگزاری کنگره‌ای برای این شهید در ۱۱ مرداد در شهرستان نور خبر داد.

این مسئول با تاکید بر اینکه تابستان و فصل گرما نیاز به صرفه‌جویی دارد، اعلام کرد: مصرف گاز، برق و آب نیاز به رعایت دارد، معدل ما در دنیا چند برابر است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس و رئیس جمهور جدید که عضو مجلس قبل بود، امین بودن، صادق بودن، متدین بودن، معتقد به جمهوری اسلامی بودن، ایمان، امید به آینده، نگاه مثبت به آینده و افق، تشرع و متشرع بودن، پاک‌دستی و صداقت، عدم سابقه سوء، داشتن نگاه ملی به کشور، کارآمد و انقلابی بودن را از جمله ۱۱ معیار مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای یک مسئول برشمرد و تأکید کرد: رئیس جمهور و مجلس باید با هم رعایت کنند و شایسته‌سالاری یعنی همین و مردم ایران با تمام قبائل و مذاهبشان همه در کنار هم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار