نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

رزمندگان با نگاه خدای متعال، پشتکار و همت، عملیات موفقیت‌آمیز مرصاد را رقم زدند

حجت‌الاسلام والمسلمین «مطیعی» گفت: پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ سالروز موفقیت در عملیات مرصاد و پیروزی عزتمندانه در مقابل دشمنان است. رزمندگان جمهوری اسلامی ایران با نگاه خدای متعال، پشتکار و همت عملیات موفقیت‌آمیز مرصاد را رقم زدند.
کد خبر: ۶۸۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ - 26July 2024

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی»  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه سمنان در مصلای امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: شمار افراد معتقد به مذهب شیعه در سراسر جهان روبه افزایش است و دشمنان این موضوع را برنمی‌تابند.

وی ادامه داد: تعطیلی مرکز فرهنگی در آلمان که در آن قرآن کریم پرفروش‌ترین کتاب بود، نشان از ناخوشنودی دشمنان از افزایش شیعیان است.

وی اضافه کرد: سفیر آلمان در ایران برای پیگیری موضوع تعطیلی مراکز فرهنگی در هامبورگ احضار شد و این موضوع پیگیری می‌شود.

امام جمعه سمنان گفت: ظلم و ستم ماندگار نیست و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ۱۰ ماه جنایت و به شهادت رساندن نزدیک به ۴۸ هزار نفر از جبهه مقاومت نتوانسته به اهداف شوم خود برسد و در دادگاه بین‌المللی لاهه محکوم شده است.

وی بیان کرد: تحریم سخنرانی نتانیاهو توسط ۱۲۸ قانون‌گذار در آمریکا و اعتراض به اقدام‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی توسط شمار زیادی از یهودیان رسوایی برای جنایتکاران این رژیم است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: انتظار می‌رود تمامی آزادیخواهان جهان برای حق‌خواهی مردم مظلوم جبهه مقاومت همراهی و در عرصه بین‌المللی پیگیری کنند.

وی با تاکید بر رعایت تقوا و حضور پرشور در نماز جمعه، بیان کرد: خطبه‌ها جنبه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و آگاهی‌بخشی به جامعه دارد.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به فرموده‌های ائمه اطهار(ع) در اهمیت شرکت در نماز جمعه و با یادآوری پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: نماز جمعه محل اجتماع عموم مردم و پایگاه موعظه و آگاهی‌بخشی در زمینه‌های مختلف به نمازگزاران در زمینه‌های مختلف است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ سالروز موفقیت در عملیات مرصاد و پیروزی عزتمندانه در مقابل دشمنان است.

وی ادامه داد: بیست و هفتم تیرماه ۱۳۶۷ قطعنامه آتش‌بست در جنگ تحمیلی پذیرفته شد و ۶ روز بعد از پذیرش این قطعنامه دشمنان به کشور هجوم آوردند و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران با نگاه خدای متعال، پشتکار و همت عملیات موفقیت‌آمیز مرصاد را رقم زدند.

امام جمعه سمنان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود در هجدهم آبان ۱۳۸۵ در سفر به سمنان، مهمترین نقش در عملیات مرصاد را مربوط به تیپ قائم(عج) این استان دانستند و فرمودند: «شنیدم که نقش تیپ قائم در عملیات مرصاد آنچنان بود که اگر نبود، دشمن ممکن بود تا کرمانشاه پیش بیاید. آن که ایستاد، تیپ قائم بود. اینها در تاریخ می‌ماند.»

نماینده ولی فقیه در سمنان گفت: صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای گذر از اوج گرما و پایداری شبکه آبرسانی و توزیع برق، مورد توجه بخش‌های مختلف و به ویژه مسجدها باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار