واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اتهام‌زنی اسرائیل علیه ایران در مورد المپیک

ناصر کنعانی نوشت: اتهامات و نفرت‌پراکنی‌های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی از نسل‌کشی در غزه است.
کد خبر: ۶۸۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸ - 26July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه ایکس، نوشت: اتهامات و نفرت پراکنی های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد المپیک _۲۰۲۴_ پاریس، تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در غزه و فرار رو به جلو در برابر خشم و نفرت جهانی از جنایات جنگی این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین است.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اتهام‌زنی اسرائیل علیه ایران در مورد المپیک

وی تاکید کرد: اینگونه اتهام زنی‌ها مخالف منشور مبتنی بر صلح و دوستی المپیک و نمونه دیگری از عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به هنجارها و ارزشهای جهان‌شمول و بین‌المللی است.

کنعانی گفت: اتهامات مطرح شده از سوی رژیمی که طی ده ماه گذشته با به خاک و خون کشیدن ده‌ها هزار فلسطینی بی‌گناه اعم از زن و مرد و کودک، مرزهای قساوت را در نوردیده، بیش از آنکه قابل باور باشد، مضحک است.

وی در ادامه این مطلب آورده است: کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با ده‌ها ورزشکار و قهرمان ملی در رقابت‌های المپیک پاریس حضور خواهد داشت. برای دولت و ملت فرانسه در میزبانی و برگزاری شایسته و همراه با امنیت کامل بزرگترین رویداد ورزشی جهان موفقیت آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار