در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد مطرح شد؛

عملیات مرصاد پاسخ کوبنده رزمندگان اسلام به منافقین بود

در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد آمده است: رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد با پاسخ کوبنده به منافقین اثرگذارترین رویداد را بر سرنوشت مجاهدین خلق (منافقین) رقم زدند.
کد خبر: ۶۸۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱ - 26July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن ۵ مرداد سالگرد عملیات مرصاد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران برابر جنگ تحمیلی و هجوم همه جانبه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی حاوی رخداد‌ها و حوادث آموزنده و عبرت‌انگیز است که تأمل و تعمق پیرامون آن خواهد توانست کشور و جامعه را با هوشمندی و درایت در بستر تاریخ و آوردگاه‌های حساس و سرنوشت‌ساز آینده راهنمایی کند.

لذا عملیات مرصاد یکی از آن عملیات‌های غرور آفرین رزمندگان اسلام در مقابل منافقین کوردل و جیره خوار بود که در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ به وقوع پیوست.

در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است: دلاورمردان ایران اسلامی در این عملیات یکی دیگر از صحنه‌های باشکوه حماسه و ایثار را در تنگه مرصاد خلق کرده و برای چندمین مرتبه حقانیت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نزد جهانیان به نمایش گذاشتند؛ و با پاسخ کوبنده‌ی به منافقین اثرگذارترین رویداد‌ را بر سرنوشت مجاهدین خلق (منافقین) رقم زدند.

این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حماسه‌ساز و همیشه جاوید هشت سال دفاع مقدس بر ضرورت ادامه راه شهیدان پر افتخار وطن تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها