با هدف ترویج سیره اهل‌بیت (ع)؛

پویش بزرگ مردمی «حرکت» آغاز به کار کرد

پویش بزرگ مردمی «حرکت» با هدف بزرگداشت شعائر اسلامی در زندگی روزمره مردم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۸۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴ - 27July 2024

پویش بزرگ مردمی «حرکت» با هدف بزرگداشت شعائر اسلامی در زندگی روزمره مردم آغاز به کار کرد.به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، هدف از برگزاری پویش بزرگ مردمی «حرکت» بزرگداشت شعائر اسلامی و گسترش و ترویج اخلاق و سیره پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت (ع) در جامعه برپا شده است.

این پویش بر پایه کلامی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام شکل گرفته که فرموده‌اند «دلیل حرکت من از مکه به کربلا، اصلاح امت جدم محمد صلوات الله علیه بوده است».

در این پویش تلاش می‌شود آداب حسنه‌ای همچون خیررسانی به دیگران، شجاعت و استقامت و بندگی در میان اقشار مختلف مردم برجسته شود.

۷۲ جایزه ارزنده امام رضایی به شرکت‌کنندگان پویش بزرگ «حرکت» اهدا خواهد شد که بخشی از این جوایز سه کمک هزینه سفر به مشهد، سه تخته فرش متبرک حرم مطهر رضوی، هشت کمک هزینه سه میلیون تومانی خرید لوازم ورزشی، هشت عدد لوستر مزین و متبرک حرم مطهر رضوی، سه جلد قرآن نفیس و متبرک، هشت قاب گل بالای ضریح مطهر امام رضا علیه‌السلام و سه بسته معنوی و متبرک است.

پویش بزرگ مردمی «حرکت» به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی طراحی شده است و زائران و مجاوران علاقمند جهت شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۲۰ را به شماره ۸۸۰۰ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار