استاندار کرمان تاکید کرد؛

برگزاری برنامه‌های اجلاسیه پیرغلامان حسینی در مکان‌های منسوب به شهید سلیمانی

«فداکار»با اشاره به برگزاری برخی از برنامه‌های اجلاسیه در مکان‌های منسوب به شهید سلیمانی از جمله گلزار شهدا، بیت‌الزهرا و حسینیه ثارالله پرداختن ویژه به شخصیت آن شهید والامقام را مورد تأکید قرار داد.
کد خبر: ۶۸۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ - 27July 2024

برگزاری برنامه‌های اجلاسیه پیرغلامان حسینی در مکان‌های منسوب به شهید سلیمانی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، نشست هماهنگی اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی صبح امروز  با حضور ناینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار و معاونین، مسئولین کمیته‌های مختلف و... برگزار و آخرین اقدامات مورد بررسی قرار گرفت.

«محمدمهدی فداکار» استاندار کرمان بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب صدا و سیمای مرکز استان از برگزاری اجلاسیه و زمان پخش مستقیم برخی برنامه‌های آن برای استفاده مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری برخی از برنامه‌های اجلاسیه در مکان‌های منسوب به شهید سلیمانی از جمله گلزار شهدا، بیت‌الزهرا و حسینیه ثارالله پرداختن ویژه به شخصیت آن شهید والامقام را مورد تأکید قرار داد.

فداکار فضاسازی مناسب شهری را مهم خواند و گفت: رسانه‌ها نیز از امروز به این اجلاسیه بپردازند.

وی از همکاری برخی شرکت‌های معدنی در بخش پشتیبانی اجلاسیه قدردانی و اظهار کرد: این برنامه یک کار دلی است و این جلسات صرفاً برای هماهنگی است که امیدواریم همه از برکات آن استفاده کنند.

«علی بیگ‌زاده» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی اظهار کرد: پیرغلامان از 9 مردادماه جاری به استان کرمان وارد می‌شوند و مورد استقبال در محل فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن و پایانه قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: پیرغلامان در گلزار شهدای کرمان و در جوار تربت مطهر شهید سردار حاج‌قاسم سلیمانی در آیین افتتاحیه بیست‌ویکمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی شرکت می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ادامه داد: در تالار فرهنگ و هنر کرمان نیز همایش شعر آیینی با حضور پیرغلامان حسینی برگزار می‌شود و پیرغلامام همچنین در 32 روضه خانگی شرکت می‌کنند.

بیگ‌زاده ابراز داشت: همایش بانوان حسینی نیز همزمان با بیست‌ویکمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی و با حضور بانوان سخنور و ستایشگر از سراسر ایران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برپایی آیین بزم‌خوانی در بیت‌الزهرا (س) سردار حاج‌قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های پیرغلامان حسینی در کرمان است و آیین اختتامیه در غروب پنجشنبه 11 مردادماه‌جاری برگزار می‌شود.

محسن تویسرکانی، شهرداری کرمان هم از آمادگی کامل این دستگاه برای اجرای مأموریت‌های محوله خبر داد و افزود: در ۲۰ نقطه از بیلبوردهای اصلی شهر تبلیغات از امروز انجام می‌شود.

گفتنی است؛ بیست و یکمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی ۹ تا ۱۱ مرداد ماه جاری با بیش از ۵۰۰ نفر میهمان داخلی و خارجی و با شعار «کرمان؛ حسین‌آباد ایران» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها