امام جمعه کرمان:

جایگاه شهید سلیمانی در اجلاسیه پیرغلامان حسینی مورد توجه باشد

حجت‌الاسلام «علیدادی‌سلیمانی» با بیان اینکه کرمان مفتخر به شخصیتی است که توانست در موضوع ایثار، شهادت و جهاد به‌عنوان مرد میدان در تاریخ ماندگار شود، گفت: در بیست‌ویکمین اجلاس پیرغلامان حسینی باید بهره لازم محتوایی صورت گیرد و به جایگاه شهید سلیمانی ویژه پرداخته شود.
کد خبر: ۶۸۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵ - 27July 2024

جایگاه شهید سلیمانی در اجلاسیه پیرغلامان حسینی مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، در شورای اداری استان با اشاره به میزبانی کرمان از بیست‌ویکمین اجلاس پیرغلامان حسینی، اظهار داشت: کرمان پس از سال‌ها انتظار توفیق برگزای این همایش را یافت که حول محور امام حسین(ع) برگزار می‌شود و امیدوایم استان و کشور از اثر معنوی این همایش پر افتخار و بزرگ بهره‌مند شود.

وی اظهار کرد: پرچم کرمان در مسیر شهادت و ایثار همواره بالا بوده و مفتخر به شخصیتی است که توانست در موضوع ایثار، شهادت و جهاد به‌عنوان مرد میدان در تاریخ ماندگار شود. کرمانی‌ها این افتخار را دارند که ستاره درخشانی در رکاب ولی امر مسلمین به جهان عرضه کنند که موفق شد لشکر واحدی در جبهه مقاومت شکل دهد و جبهه مقاومت را به پیروزی بزرگ نائل کند. بنابراین باید بهره لازم محتوایی صورت گیرد و به جایگاه شهید سلیمانی ویژه پرداخته شود.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه جا دارد از دولت کارآمد، انقلابی و خدوم شهید آیت‌الله رئیسی قدردانی کنیم که در تراز جمهوری اسلامی ظهور یافت، به ارتقای استان کرمان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در روزهای آینده شاهد معرفی کابینه دولت و آغاز به‌کار دولت چهاردهم خواهیم بود.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی انتخابات به معنی واقعی کلمه اجرا و نظر مردم منعکس می‌شود. ما مدعی هستیم هیچ کشوری به اندازه ایران به دموکراسی توجه نکرده و رئیس‌جمهور اینگونه انتخاب شد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر اینکه وظیفه همه است که با دولت همکاری کنند و همه آمادگی دارند برای دولت جمهوری اسلامی کار کنند زیرا خدمت به مردم و کار برای کشور وظیفه است، گفت: تکلیف همیشه نیاز به بستر اجرا دارد، امیدواریم دولت جدید بستر همکاری همه را در کشور فراهم کرده و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی، کشور را اداره کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار