مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

فراخوان پانزدهمین تئاتر بسیج «سودای عشق» صادر شد

«رستمخانی»، از صادر شدن فراخوان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱ - 28July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «ابراهیم رستمخانی»، مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در جمع خبرنگاران از صادر شدن فراخوان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» خبر داد و اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ شهریورم‌ماه سالجاری ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: این جشنواره در سه بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای، مسابقه نمایش‌های خیابانی، (میدانی) و مسابقه نمایشنامه نویسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش استانی و ملی برگزار خواهد شد، گفت: ۲ اثر برگزیده بخش صحنه‌ای و ۲ اثر بخش خیابانی به جشنواره سراسری تئاتر بسیج که آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد، معرفی خواهند شد و همچنین آثار ارائه شده به جشنواره باید تولید سال ۱۴۰۳ باشند.

رستمخانی با اشاره به اهداف این جشنواره بیان داشت: با هدف توسعه هنر تئاتر و همچنین کشف استعدادهای برتر و کمک به ارتقاء هنری و پرورش نیروهای متعهد در عرصه هنرهای نمایشی، و همچنین بازتاب و انعکاس فعالیتهای و دستاوردهای بسیج پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر با نام «سودای عشق» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام و ارسال متن نمایشنامه و فرم شرکت در جشنواره ۲۰ شهریورماه می‌باشد افزود: پس از برگزاری جشنواره استانی با انتخاب هیات داوران اثرهای برگزیده به دبیرخانه جشنواره سراسری معرفی خواهند شد. 

انتهای پیام 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار