مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی مرکز آموزش توپخانه نزاجا برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی مرکز آموزش توپخانه نزاجا با حضور ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان یزد و چهارمحال و بختیاری،فرماندهان یگان های منطقه، مدیران و مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹ - 28July 2024

مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی مرکز آموزش توپخانه نزاجا برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم «محسن کرمی» ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان یزد و چهارمحال و بختیاری در این مراسم اظهار داشت: تقوا و اخلاص در عمل،صداقت ،درستی در کار و رفتار مناسب با زیردستان از ویژگی‌های یک فرمانده خوب است.

وی همچنین افزود: شما بایستی با ایمان و توکل برخدا، خستگی ناپذیری،سعه صدرو با برنامه ریزی خوب و ارتقا کیفیت کارها و استفاده از همه ظرفیت ها بتوانید گام موثری در راستای تحقق فرامین مقام معظم فرماندهی کل قوا بردارید.

وی در ادامه گفت: امروز ما توفیق خدمت در لباس مقدس سربازی امام‌زمان(عج)را داریم و بایستی قدردان این نعمت بزرگ خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی باشیم و امنیت و آرامش و سرافرازی را برای میهن اسلامی ارمغان آورده و با به زانو درآوردن دشمنان انقلاب، توطئه ها و دسیسه های آنان را خنثی سازیم.

امیر کرمی درپایان گفت: سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری از اصول سه گانه مدیریت فرماندهی در نیروی زمینی ارتش است که در کنار این اصول، طرح های ۳۱ گانه لبیک نزاجا به عنوان فروع فرماندهی و متمم اصول می تواند یک فرمانده را برای رسیدن به اهداف سازمانی موفق نماید .

 گفتنی است در پایان از زحمات سرهنگ کوشکی قدردانی و سرهنگ معتضدیان به عنوان جانشین فرماندهی مرکز آموزش توپخانه منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار