رزمنده مدافع حرم:

آمریکایی‌ها در محاصره فرماندهان داعشی را نجات می‌دادند 

شهابی خاطرنشان کرد: داعش یک تهدید جهانی بود و ما نه فقط به مسلمانان بلکه به بشیرت کمک کردیم. 
کد خبر: ۶۸۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 28July 2024
به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، عیوض شهابی از مطلعین پرونده دادخواهی خانواده‌های شهدای مدافع حرم از گروهک‌های تروریستی تحت حمایت مستقیم دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا در دومین جلسه دادگاه با بیان اینکه آمریکا گردندگان داعش در منطقه بودند، اظهار داشت: آمریکا از داعش پشتیبان مالی، آموزشی و تجهیزاتی می‌کرد و اگر آنها در سوریه و عراق نبودند قطعا نیرو‌های مقاومت زودتر داعش را شکست می‌دادند. 
 
آمریکایی‌ها در محاصره فرماندهان داعشی را نجات می‌دادند 
 
شهابی با تاکید بر اینکه در عملیات‌های مختلفی در سوریه و عراق حضور داشتم، گفت: در یکی از عملیات‌ها که داعشی‌ها در محاصره بودند به عینه دیدم که هواپیما‌ها و خودرو‌های سنگین آمریکایی‌ها به آنها تجهیزات رسانده و فرماندهان آنها را به وسیله هواپیما نجات می‌دادند. 
 
این رزمنده مدافع حرم گفت: در بعضی از عملیات‌ ۶ا هواپیما‌های شناسایی آمریکا بالای سر ما بودند و تمام عملیات‌ها را رصد و اطلاعات را در اختیار داعشی‌ها قرار می‌دادند. 
 
وی با اشاره به بخشی از جنایات داعشی‌ها افزود: بریدن سر اسیران، پاره کردن شکم زن‌های باردار، تجاوز به زنان و دختران، بستن تله‌های انفجاری به سر اسرا و ... از جمله جنایات داعشی‌ها بوده است. 
 
شهابی خاطرنشان کرد: داعش یک تهدید جهانی بود و ما نه فقط به مسلمانان بلکه به بشیرت کمک کردیم. 
 
این‌رزمنده مدافع حرم گفت: از اوایل انقلاب تا کنون هر کجا آمریکایی‌ها حضور پیدا کرد و ما بودیم توانستیم آنها را شکست دهیم و امروز از دادگاه خواستارم آمریکا که حامی اصلی داعش بوده را به اشد مجازات برساند.
 
انتهای پام/ 944
برچسب ها: داعش ، مدافعان حرم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار