گوینده رادیو محرم:

شناخت واقعه عاشورا از الزامات اجراست

حبیبی درباره اجرای در برنامه رادیو محرم گفت: کار در رادیو محرم علاوه بر تخصص در شناخت واقعه عاشورا و مقاتل مختلف، یک عشق آسمانی را می‌طلبد.
کد خبر: ۶۸۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ - 28July 2024
به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، رضا حبیبی که برای هشتمین سال پیاپی که اجرای برنامه‌های رادیو محرم را بر عهده دارد و در پاسخ به این پرسش که آیا برای اجرای برنامه‌های رادیو محرم نیاز به تخصص خاصی است، اظهار داشت: قطعاً کار در جایی که بناست به معرفت افزایی مخاطب توامان با شور و شعور حسینی بیفزاید، برای شکل‌گیری یک الگوی عزاداری صحیح و مناسب برای امام حسین (ع) حتما نیاز به تخصص هم در حوزه اجرا و هم در شناخت واقعه عاشورا و مقاتل مختلف است که شاید از پس هر گوینده‌ای بر نیاید. فراتر از همه اینها کار در رادیو محرم علاوه بر آنچه ذکر شد، یک عشق آسمانی هم می‌خواهد، عشق به حسین علیه السلام. 
شناخت واقعه عاشورا از الزامات اجرا است
 
مجری رادیو محرم ادامه می‌دهد: تمام تلاشم این است که زمان اجرای برنامه واقعاً انرژی بگذارم و قبل از این که برای اجرا وارد استودیو شوم، حتماً مطالعه داشته باشم؛ کتاب‌هایی مثل حماسه حسینی استاد مطهری، خصائص الحسینیه، منتهی الامال و. را مطالعه می‌کنم.
 
وی با تاکید بر این که استقبال از رادیو محرم بی نظیر است، می‌افزاید: با توجه به بازخورد‌هایی که از همه اقشار به دست ما می‌رسد، رادیو محرم از استقبال خوبی برخوردار بوده است. به نظرم استقبال از رادیو محرم بی‌نظیر است.
 
حبیبی خاطرنشان می‌کند: واقعا نام رادیو محرم برازنده است؛ حسینیه‌ای است به وسعت دل‌های عاشق. همچنین چند سال پیش برای گفت وگوی زنده با مخاطبان، به مرکز ۱۶۲ سازمان صدا و سیما آمدیم، آنجا متوجه اقبال بی نظیر شنونده‌ها به رادیو محرم شدم. به قول یکی از همکاران ۱۶۲ که می‌گفت: رادیو محرم به اندازه سریال‌های پرمخاطب تلویزیون زنگ خور بسیاری دارد. " 
مجری رادیو محرم یادآوری می‌کند: شرایط خاص زمانی پخش رادیو محرم، عشق وافر مردم به امام حسین (ع)، اصحاب و یاران باوفایشان از این رسانه دینی، یک رادیو خاص ساخته است که کار در آن علاوه بر تمام تخصص‌های حرفه‌ای عاشق بودن را می‌طلبد.
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها