نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شهدا، بهترین الگو برای نسل های جوان و نوجوان هستند

حجت الاسلام «غفوری» گفت: شهدا، بهترین الگو برای نسل های جوان و نوجوان هستند و این عزیزان که هنوز به سن تکلیف نرسیده و مانند حضرت علی اکبر و قاسم (ع) در دفاع از ولایت، در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند، الگوی بی نظیر و نمونه بارز برای نسل های جوان و نوجوان برای به سعادت رسیدن و سرافرازی در زندگی هستند.
کد خبر: ۶۸۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ - 28July 2024
شهدا، بهترین الگو برای نسل های جوان و نوجوان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز به همراه جمعی از مسئولین استان با خانواده های شهیدان گرانقدر «شهروز نساجی خرم آبادی» و «عبدالمجید شعیری» که در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند دیدار و گفتگو کردند.
 
حجت الاسلام غفوری در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان گفت: حقیقتأ عملیات مرصاد مدال افتخار مردم شریف استان کرمانشاه است و باید آن را برای نسل های مختلف جامعه بازگو کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه در عملیات غرور آفرین مرصاد نقش بسزا و سهم زیادی داشته و با شجاعت و رشادت در مقابل منافقین کور دل که به دست استکبار جهانی و رژیم بعث تجهیز شده بودند، ایستادند و از کیان اسلامیمان دفاع کردند و در این مسیر 540 شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
 
وی بیان داشت: شهدا با عشق و علاقه در راه قرب الهی و در دفاع از اسلام و دین گام برداشته و جان شیرین خود را تقدیم کرده و بالاترین اجر و پاداش را از خداوند متعال گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
حجت الاسلام غفوری با بیان این مطلب که شهدا، بهترین الگو برای نسل های جوان و نوجوان هستند، گفت: شهدای گرانقدری که هنوز به سن تکلیف نرسیده و مانند حضرت علی اکبر و قاسم (ع) در دفاع از ولایت، در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند، الگوی بی نظیر و نمونه بارز برای نسل های جوان و نوجوان برای به سعادت رسیدن و سرافرازی در زندگی هستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا راه و مسیر شهید را حفظ و دنبال کرده اند و چراغ راه جامعه هستند.
 
وی گفت: خانواده های شهدا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین روحیه ایثار و شهادت در جامعه در بیت الشهدا مراسم مذهبی و یادواره برگزار می کنند که راه و رسم، فکر و سیره شهدا را به جامعه بشناسانند و این نمونه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است.
 
در پایان از خانواده های شهیدان گرانقدر شهروز نساجی خرم آبادی و عبدالمجید شعیری تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار