مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان خبر داد؛

کمک محسن چاووشی برای آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد کرمان

«موسوی قوام» گفت: محسن چاووشی، خواننده مطرح کشورمان مبلغ سه میلیارد ریال را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کرمان اهدا کرد.
کد خبر: ۶۸۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰ - 28July 2024

کمک محسن چاووشی برای آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «سیدحجت‌الله موسوی قوام» صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: محسن چاووشی، خواننده مطرح کشورمان در اقدامی خداپسندانه مبلغ سه میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کرمان به ستاد دیه این استان اهدا کرد.

وی با بیان اینکه این خواننده مردمی کشورمان سوابق متعددی در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کرمان را در کارنامه خود دارد، گفت: این خواننده با ایجاد کمپین حمایتی تحت عنوان «جمعیت حیدر» با جلب کمک‌های مردمی و خیران در فضای مجازی زمینه‌ساز آزادی محکومان جرایم غیرعمد از زندان و بازگشت آبرومندانه آنان را به کانون گرم خانواده‌هایشان فراهم کرده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان ادامه داد: محسن چاووشی، خواننده مطرح کشورمان در سنوات گذشته هم از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی زمینه آزادی تعدادی از محکومان مالی غیرعمد را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه هنرمند واقعی کسی است که از هنر خود در راه کمک به همنوعان و شاد کردن دل آنان استفاده می‌کند، بیان کرد: در حال حاضر با کمک مبلغ سه میلیارد ریال تعداد 20 نفر از مددجویان غیرعمد استان از زندان‌های استان آزاد می‌شوند.

موسوی قوام ادامه داد: مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ir59017000000020060026‌2002 شماره شبا بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان کرمان، 0200600262002 شماره حساب ستاد و یا 6037991899974202 شماره کارت ستاد واریز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها