معاون بسیج دریایی ندسا:

بسیج دریایی ظرفیت بسیار عظیمی را در تولید قدرت و امنیت دریا رقم زده است

دریادار دوم پایداره گفت: بسیج دریایی ظرفیت بسیار عظیمی را در تولید قدرت و امنیت دریایی رقم زده است که این الگوی موفق را می‌توان مؤلفه‌ای اثرگذار در ایجاد امنیت پایدار در راستای توسعه سواحل و اقتصاد دریا برشمرد.
کد خبر: ۶۸۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵ - 28July 2024

بسیج دریایی ظرفیت بسیار عظیمی را در تولید قدرت و امنیت دریایی رقم زده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همایش فرماندهان ناوگروه‌های بسیج دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد.

در این مراسم؛ دریاداردوم «تیمور پایداره» معاون بسیج دریایی ندسا با اشاره به نقش مهم و روزافزون بسیج دریایی اظهار داشت: این همایش با تدبیر سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه و با حضور ۲۱۰ نفر از فرماندهان ناوگروه‌های سازماندهی‌شده بسیج دریایی و مردمی به‌مدت پنج روز برگزار شد.

دریادار دوم پایداره افزود: تعداد ۷۰ نفر از فرماندهان ناوگروه‌های بسیج دریایی شرکت‌کننده از برادران اهل‌سنت بودند و بسیج دریایی را که نماد عینی و عملی وحدت امت اسلام در دریاست، به‌عنوان الگو می‌توان برای امت اسلام معرفی کرد.

وی همچنین تصریح کرد: عمده فرماندهان ناوگروه‌های بسیج دریایی شرکت‌کننده از سرشناسان جامعه صیادی کشور‌ند به همین مناسبت از مهندس «سیدحسین حسینی» رئیس سازمان شیلات ایران دعوت شد که سؤالات و درخواست‌های صیادان از نزدیک شنیده شود تا شاهد کم‌شدن مشکلات و رونق کار قشر زحمتکش و پرزحمت صیادان باشیم.

معاون بسیج دریایی ندسا گفت: پس از تأسیس بسیج دریایی در سال ۱۳۹۷ تا کنون بیش از ۱۷ هزار شناور اعم از سبک و نیمه‌سنگین درقالب ۷۰۰ ناوگروه سازماندهی شده است.

وی در پایان صحبت خود تأکید کرد: بسیج دریایی ظرفیت بسیار عظیمی را در تولید قدرت و امنیت دریایی رقم زده است که این الگوی موفق را می‌توان مؤلفه‌ای اثرگذار در ایجاد امنیت پایدار در راستای توسعه سواحل و اقتصاد دریا برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها