معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جنایات رژیم صهیونیستی نتیجۀ حمایت‌های آمریکاست

امیر سرتیپ «اکرمی‌نیا» با اشاره به ایران‌ستیزی نتانیاهو گفت: میزان توحش و سبوعیت این فرد نسبت به نخست‌وزیران سابق رژیم جعلی صهیونیستی بیشتر است.
کد خبر: ۶۸۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۸ - 29July 2024

امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره یاوه‌گویی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی سابقه طولانی در ایران‌ستیزی دارد.

نتانیاهو سابقه طولانی در ایران ستیزی دارد/ نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی روی تمام جنایتکاران عالم را سفید کرده است

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با اشاره به فرو رفتن رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه افزود: بر خلاف پیش‌بینی‌های صهیونیست‌ها، مدت نبرد در غزه طولانی شده و این موضوع، شکست‌های زیادی را برای آنها در پی داشته است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: همچنین فشار‌های مضاعفی از سوی ساکنین سرزمین‌های اشغالی و خانواده‌های اسرای صهیونیستی به نتانیاهو وارد شده است که منجر به سردرگمی و یاوه‌گویی‌های بیشتر نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس علیه ایران می‌شود.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فلسطین حاصل حمایت‌های آمریکاست، تصریح کرد: اظهارات نتانیاهو درباره نقش ایران در تظاهرات و اعتراضات مردم و دانشجویان در آمریکا و اروپا، توسط جامعه اطلاعاتی آمریکا کاملاً رد شده و ناکامی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در غزه موجب این فرافکنی‌ها شده است. 

امیر اکرمی‌نیا با اشاره به بمباران مناطق غیرنظامی توسط صهیونیست‌ها در غزه، یادآور شد: نتانیاهو روی تمام جنایتکاران عالم را سفید کرده و جنایات زیادی مرتکب شده است. او نسبت به نخست‌وزیران سابق رژیم جعلی صهیونیستی وحشی‌گری و سبوعیت بیشتری دارد و این جنایات در تاریخ معاصر، بی‌سابقه است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها