شهردار مشهد خبر داد؛

الویت‌دهی شهرداری مشهد به ۱۵ کلان پروژه شهری

قلندرشریف گفت: در جمع‌بندی با اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقرر شد که ۱۵ کلان پروژه در حوزه‌های مختلف در اولویت اجرا و اتمام قرار گیرد؛ تعدادی از این پروژه‌ها آغاز شده و تعدادی نیز آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸ - 28July 2024

الویت‌دهی شهرداری مشهد به ۱۵ کلان پروژه شهریبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمدرضا قلندرشریف» شهردار مشهد در نشست مشترک کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر و شورای معاونین شهرداری مشهد، اظهار داشت: امسال؛ آخرین سال خدمت دوره ششم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد است؛ به همین منظور باید در حوزه‌های مختلف به ویژه پروژه‌های عمرانی، برنامه‌ریزی مدون‌تری داشته باشیم.

قلندرشریف افزود: در این راستا تصمیم گرفته شد تا هر هفته یک جلسه مشترک با یکی از کمیسیون‌های تخصصی شورا و شورای معاونین با موضوعات مرتبط برگزار شود.

وی همچنین تصریح کرد: ۳۵ پروژه طی ۱۴ماه گذشته بهره‌برداری شده؛ همچنین ۳۰ پروژه در این مدت کلنگ‌زنی و ۲۰ کارویژه و موضوعات مهم پیگیری شده که برخی نیز به نتیجه رسیده است.

شهردار مشهد در پایان صحبت خود تأکید کرد: در جمع‌بندی با اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد که ۱۵ کلان پروژه در حوزه‌های مختلف در اولویت اجرا و اتمام قرار گیرد؛ تعدادی از این پروژه‌ها آغاز شده و تعدادی نیز آغاز خواهد شد. بهره‌برداری فاز یک خط سه قطار شهری، خرید ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، اجرای سطح سوم تقاطع غیرهمسطح میدان‌های شهید فهمیده و  خیام ورسیدگی بوستان‌های برکت و جهانشهر از جمله کلان پروژه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها