استاد حوزه و دانشگاه:

استحکام خانواده، دست شیطان را می‌بندد/ خانواده اولین نقطه فرهنگی که دشمن می‌زند+فیلم

حجت‌الاسلام و المسلمین قاسمیان گفت: واحد تربیت، خانواده است و اگر اعضای خانواده بتوانند این جایگاه را نگه دارند، در مقابل هر شیطنتی واکنش صحیح نشان می‌دهند. زمانی که خانواده محکم شود، دست شیطان بسته می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳ - 29July 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامرضا قاسمیان» استاد حوزه و دانشگاه که یکی از میزبانان برنامه «محفل» است، در بخشی از این برنامه با اشاره به اینکه «خانواده هدف اول دشمن است»، اظهار داشت: «یکی از مطالب اجتهادی در قرآن و دفاع موزاییکی در مقابل شیطان‌های فردی، جمعی و حاکمیتی، مسئله‌ای به نام خانواده است. دشمن فهمیده است که چیزی که مانع عملکرد خودش می‌شود، خانواده است؛ لذا اولین و محکم‌ترین نقطه‌ای که می‌زند و به تعبیر قرآن، لجوج‌ترین کاری که دشمن می‌کند، این است که خانواده را می‌زند، فرزندان را از خانواده جدا می‌کند و خانواده‌ها را از هم می‌پاشاند.

حفاظت از خانواده، دست شیطان را می‌بندد/ اولین نقطه فرهنگی که دشمن می‌زند، چیست؟+ فیلم

واحد تربیت، خانواده است و اگر (اعضای خانواده) بتوانند خانواده را نگه دارند، در مقابل هر شیطنتی می‌توانند واکنش صحیح نشان دهند. زمانی که خانواده محکم می‌شود، دست شیطان بسته می‌شود.»

گفتنی است؛ «محفل» ویژه‌برنامه قرآنی صدا‌وسیما بود که ماه رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شد و اجرای این برنامه در ماه رمضان برعهده «رسالت بوذری» بود. حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامرضا قاسمیان» استاد حوزه و دانشگاه، «احمد ابوالقاسمی» قاری بین‌المللی کشورمان، «رضوان درویش» شاعر اهل سوریه، «حامد شاکرنژاد» قاری بین‌المللی کشورمان و «سید حسنین الحلو» قاری بین‌المللی اهل کشور عراق و قاری و مؤذن عتبه عباسی و حسینی میزبانان این برنامه بودند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار