سرپرست آتشنشانی اهواز:

افتخار جامعه آتشنشان داشتن روحیه ایثار برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است

سبزعلی گفت: کاری که من و همکارانم در مجموعه آتشنشانی انجام می‌دهیم، علیرغم خطرات و ایثاری که دارد به پای مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و جهادگران هم نمی‌رسد و امیدوارم که شهدا و خانواده‌هایشان این خدمات را از ما بپذیرند.
کد خبر: ۶۸۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵ - 29July 2024

افتخار جامعه آتشنشان داشتن روحیه ایثار برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، «کورش سبزعلی» سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز امروز با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان از واحدهای مختلف این اداره کل بازدید کرد.

وی در بازدید از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان، رسالت خطیر رسانه‌ها را معرفی ظرفیت‌ها و انتقال ارزش‌ها به جامعه دانست و اظهار داشت: افتخار جامعه آتشنشان این است که فرهنگ و روحیه ایثار سرچشمه گرفته از دوران دفاع مقدس را همراه خود دارد.

سبزعلی افزود: کاری که من و همکارانم در مجموعه آتشنشانی انجام می‌دهیم، علیرغم خطرات و ایثاری که دارد به پای مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و جهادگران هم نمی‌رسد و امیدوارم که شهدا و خانواده‌هایشان این خدمات را از ما بپذیرند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: کار آتشنشانی در استانی مثل خوزستان سخت و طاقت فرساست چون در بسیاری از ماه‌های سال مثل این فصل گرمای بالای 45 درجه را شاهد هستیم و اتفاقات ناخوشایندی که در سطح استان رخ می‌دهد که ناشی از حرارت بالای دما در استان است.

وی یادآور شد: بنا به دستور سردار مرادحاجتی خدمت شما رسیدیم تا موارد ایمنی ساختمان اداره کل را به همراه کارشناسان بررسی کنیم تا خدای ناکرده اتفاقی در ایام تعطیل و خارج از وقت اداری در این مجموعه ارزشمند رخ ندهد.

سبزعلی در پایان از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان بابت انجام رسالت رسانه‌ای اش و تعهدی که به فعالیت و انتشار عملکرد مجموعه‌های ارزشی استان دارد تقدیر کرد و خواهان ارتباط رسانه‌ای بیشتر با مجموعه آتشنشانی اهواز شد.

هوشنگ نوبخت، انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار