مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت باید با صد زبان دنبال شود

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت باید با صد زبان دنبال شود. یکی از این زبان‌های انتخابی فضای مجازی است که به‌عنوان ظرفیتی مهم به فضای حقیقی پهلو می‌زند و گاهی هم اثرگذاری بیشتری دارد؛ بر همین اساس فعالیت در این فضا یک تکلیف شرعی و انقلابی است.
کد خبر: ۶۸۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ - 29July 2024

فضای مجازی یک دنیا فرصت و بی‌نهایت تهدید/ فعالیت در فضای مجازی یک تکلیف انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خراسان رضوی که با حضور منتخبین استانی این جشنواره امروز (دوشنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: مأموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت بیانگر آن است که از دوران دفاع مقدس تا هر زمان که ایستادگی در برابر ظلم و ظالم ادامه پیدا کند حفظ آثار و نشر ارزش‌های این مقاومت مردانه تداوم دارد.

وی افزود: دامنه مأموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت، گسترده و در بستر زمان جاری است چراکه این روز‌ها مقاومت غزه در اوج است و ظلم مستکبرین جریان دارد که باید با برنامه در مقابل این ددمنشی ایستاد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در مراسم تنفیذ رئیس جمهور کشورمان؛ از همه آزادگان و ملت‌ها خواستند که برای مقابله با ظلم رژیم صهیونیستی به‌عنوان باند جنایتکار در غزه به پا خیزند، اگرچه واکنش‌های بسیار خوبی علیه جنایات رژیم کودکش صهیونیستی از کاخ سفید تا جهان اسلام و داخل کشورمان به عنوان ام‌القرای اسلام صورت گرفته، اما بخشی از این مقابله، فرهنگی و عملیات روانی است که باید توسط نویسندگان، هنرمندان و فعالان فضای مجازی انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه جدال حق و باطل ادامه دارد، تصریح کرد: در طول تاریخ سابقه دارد که افراد جنایتکار خود را اهل خیر دانسته و می‌دانند همانطور که نتانیاهو در کنگره آمریکا خود را خیر و جمهوری اسلامی را شر معرفی کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: باید از بن دندان معتقد باشیم که مقاومت امتداد دارد اگرچه مثل واقعه کربلا، مقاومت را در روز عاشورا به خاک و خون بکشند. امروز با به شهادت رسیدن ۳۹ هزار نفر در غزه، مردم این شهر هنوز ثابت قدم ایستاده‌اند و قاطبه مردم جهان علیه صهیونیست‌ها به پا خاستند.

وی بیان داشت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت باید با صد زبان دنبال شود. یکی از این زبان‌های انتخابی فضای مجازی است که به‌عنوان ظرفیتی مهم به فضای حقیقی پهلو می‌زند و گاهی هم اثرگذاری بیشتری دارد؛ بر همین اساس فعالیت در این فضا یک تکلیف شرعی و انقلابی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: به همان میزان که رزمندگان مقاومت در خط مقدم جانفشانی می‌کنند باید با تمام وجود در پشت خط مقدم از مقاومت بی نظیر صحبت و آن را تبیین کرد.

این مسئول با تبیین اهمیت برگزاری جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف انسجام‌بخشی، هدفمند کردن تلاش‌ها و شناسایی مجاهدان و رزمندگان این عرصه برگزار می‌شود.

سردار یوسفعلی‌زاده عنوان کرد: عرصه فضای مجازی میدان مهمی است و باید با به میدان آوردن همه ظرفیت‌ها و حضور در وسط میدان، در این عرصه نقش‌آفرینی کرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی که در طلیعه هفته دفاع مقدس انجام می‌گیرد، فعالان حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز حضور خواهند داشت، تاکید کرد: فضای مجازی یک دنیا فرصت و بی‌نهایت تهدید است. این ما هستیم که با استفاده از یک دنیا فرصت می‌توانیم بی‌نهایت تهدید را خنثی و از طرفی مقابله به مثل کنیم. حتما این توانمندی در نهاد انقلاب اسلامی وجود داشته و دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها