مهمانان خارجی مراسم تحلیف با «باقری» دیدار کردند

مهمانان خارجی و روسای هیأت‌های بلندپایه سیاسی حاضر در مراسم تحلیف نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و رایزنی کردند.
کد خبر: ۶۸۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ - 29July 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «علی باقری کنی» سرپرست وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با روسای هیأت های بلند پایه سیاسی و میهمانان خارجی حاضر در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر روز سه شنبه ۹ مرداد ماه در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، دیدار و رایزنی کرد.

در همین زمینه مامادو تانگارا وزیر امورخارجه گامبیا که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است صبح دوشنبه با باقری کنی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهمانان خارجی مراسم تحلیف با «باقری» دیدار کردند

پیش از این نیز الیو رودریگز پردوما معاون وزیر و روابط خارجی وزارت امور خارجه کوبا، دیگر مهمان مراسم تحلیف در دیدار با سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان پیرامون آخرین تحولات روابط دوجانبه و مهم‌ترین موضوعات مطرح در عرصه همکاری‌های بین‌المللی گفتگو کرد.

مهمانان خارجی مراسم تحلیف با «باقری» دیدار کردند

همچنین باقری کنی در دیدارهای دیگری در روز جاری با وزرای امور خارجه مصر، اریتره و تانزانیا و معاون نخست وزیر لبنان نیز رایزنی و گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها