جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

یاوه‌گویی‌های نتانیاهو موجب تأخیر در روند سقوط رژیم صهیونیستی نخواهد شد

حجت‌الاسلام «شیرازی» گفت: یاوه‌گویی‌های نتانیاهو علیه ایران، باعث نمی‌شود که روند سقوط صهیونیست‌ها به تأخیر بیفتد.
کد خبر: ۶۸۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۹ - 30July 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره یاوه‌گویی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: قدرت‌های باطل برای پیشبرد اهداف خود راهی جز دروغ‌گویی و فریب مردم ندارند و با این اظهارات، روند سقوط صهیونیست‌ها به تأخیر نمی‌افتد.

حجت‌الاسلام شیرازی

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی رو به افول و در حال رسیدن به نقطه پایانی است، ادامه داد: وقتی که قدرتی به نقطه پایانی می‌رسد، چون به برخی واقعیت‌ها و مسایل روز توجهی ندارد، یاوه‌گویی‌اش بیشتر می‌شود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به بیداری ملت‌ها در قبال جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین افزود: امروز مردم دنیا حتی در آمریکا و کشورهای اروپایی صحنه دشمنی با مردم مظلوم غزه را مشاهده می‌کنند و نسل‌کشی و کودک‌کشی را در غزه می‌بینند.

وی با بیان اینکه بیداری ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی بر بیداری جهانی تأثیرگذار بوده است، گفت: زمانی که این جنایات به اوج می‌رسد، دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند توجه مردم دنیا به این وحشی‌گری‌ها را دچار خدشه کند‌.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه تفکر ملت ایران از اسلام و قرآن نشأت گرفته است، خطرنشان کرد: امروز قرآن در جهان تأثیرگذار است و مردم دنیا می‌بینند که با وجود بیش از چهار دهه تبلیغات منفی دشمنان علیه ملت ایران، میهن اسلامی ما با قدرت روی پای خود ایستاده و این درسی برای سایر ملت‌هاست.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها