رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

افزایش ۶۳ درصدی دیدار با خانواده شهدا در طرح «سپاس»

قاضی‌زاده هاشمی در آخرین جلسه هیئت دولت گفت: دیدار با خانواده شهدا در طرح «سپاس» ۶۳ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۶۸۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳ - 29July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (دوشنبه) در آخرین جلسه هیئت دولت اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی ما طرح «سپاس» بود که شهید رئیسی بر آن تاکید داشتند. در این طرح یک میلیون و ۸۷۷ هزار مورد دیدار با خانواده شهدا طی ۳ سال اتفاق افتاد که ۶۳ درصد رشد داشته است.

افزایش 63 درصدی دیدار با خانواده شهدا در طرح «سپاس»

وی افزود: یک هزار و ۵۸ حسینیه و خانه شهید فعال شد که به عنوان پایگاه مردمی و مردمی سازی فعالیت‌های فرهنگی، ۲۳ هزار و ۸۱۶ مراسم توسط مردم در آنها برگزار شد. همچنین در این ۳ سال یادواره مردمی شهدا ۴۸ هزار ۶۹۸ مورد اتفاق افتاد. ۸۵ درصد از گلزار شهدا با رعایت نکات والدین شهدا ساماندهی شد. 

قاضی‌زاده هاشمی اظهارداشت: مشارکت در ساخت ۹ فیلم و ۶ سریال که ۵ سیمرغ و ۲ جایزه ویژه جشنواره فیلم فجر را در پی داشت که تا قبل از این اصلا وجود نداشت. ۱۰۲ عنوان کتاب در دولت مردمی با افزایش ۳۰۰ درصدی نسبت به ۳ سال قبل خود تولید شد. تدوین و چاپ ۱۵۳ عنوان کتاب با افزایش ۲۲۰ درصدی نسبت به ۳ سال قبل، همچنین ثبت و ضبط ۷ هزار و ۴۵۰ خاطره از والدین شهدا داشتیم که از ۸ سال قبل خود بیشتر بوده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها