از شبکه افق پخش شد؛

نماهنگ «منهای منافقین»

نماهنگ «منهای منافقین» که به بیان گزارشی کوتاه از عملکرد منافین و شکست آنها در عملیات «مرصاد» توسط رزمندگان اسلام می‌پردازد، از شبکه افق پخش شد.
کد خبر: ۶۸۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱ - 29July 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، نماهنگ «منهای منافقین» که به بیان گزارشی کوتاه از عملکرد منافین و شکست آنها در عملیات «مرصاد» توسط رزمندگان اسلام می‌پردازد، از شبکه افق پخش شد.

گفتنی است؛ عملیات مرصاد، نام نبردی است که بعد از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران، در مرداد سال ۱۳۶۷ نیرو‌های جمهوری اسلامی ایران و گروهک تروریستی منافقین درگرفت. بعد‌ها مجموعه تلاش نیرو‌های سپاه، بسیج و هوانیروز برای مقابله با دشمن و آزادسازی شهر‌های اسلام آباد و کرند، عملیات مرصاد نام گرفت.

منافقین با این عملیات که شخص مسعود رجوی و مریم رجوی آن را فرماندهی می‌کردند، می‌خواستند پنج محور با فرماندهان مشخص برای تسخیر محور‌های اسلام آباد، کرمانشاه، همدان، قزوین و تهران در نظر گرفته شده بود.

این عملیات از سوی منافقین نام «فروغ جاویدان» گرفته بود، اما رزمندگان اسلام روی آن نام «مرصاد» را گذاشتند و با رمز مقدس «یا علی بن ابیطالب (ع)» به نبرد با گروهک تروریستی منافقین رفتند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها